יום שישי, 31 במאי 2024

אלי זיידנפלד - והערב נא

אהבת התורה: אלי זיידנפלד בסינגל חדש לכבוד בר המצווה של בנו - והערב נא

הזמר אלי זיידנפלד מארה"ב, משיק סינגל חדש ומרגש בשם "והערב נא". השיר החל כניגון שהרב שמחה סוסמן לימד לכבוד בר המצווה של בנו של זיידנפלד. בשירה משתתפים לצד האב גם נער הבר מצווה ואחיו זאב ושמחה זיידנפלד.

הסינגל הופק מוזיקלית על ידי דימה גרציאני, כשאת המילים באנגלית כתב אלי זיידנפלד עצמו.

"המילים העוסקות באהבת התורה מתאימות במיוחד לכניסה לעול תורה ומצוות", אומר זיידנפלד, "הייתה לי הזכות שהרב סוסמן ישתף איתי את הניגון ליום המרומם והמכונן בחייו של בני. עצם החיבור לתורה והתפילה שה' יאפשר לנו להידבק בה שוב ושוב, הם בעלי משמעות אישית גבוהה. תקוותי שהשיר יעביר מסר זה לקהל הרחב".

שירה: אלי, זאב, שמחה זיידנפלד.
הפקה,מיקס ומאסטרינג: דימה גרציאני.
לחן: הרב שמחה זוסמן.
מילים באנגלית: אלי זיידנפלד.
ציור: אסתי זיידנפלד.
עיצוב גרפי: אדינה קאהן.
צילום: חיה קסלר.
ייעוץ מוזיקלי: דוד דקס.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


יום חמישי, 30 במאי 2024

שראל סופר - אתה עשר

מתחברים ושרים: שראל סופר בסינגל וקליפ חדש - אתה 10

הזמר שראל סופר פותח את עונת הקיץ עם סינגל חדש - "אתה 10", השיר מבטא את הרצון של כולנו להיות אחים, מאוחדים ולחיות באהבת חינם גם אם אנחנו שונים.

המילים והלחן של שרון אבילחק שאחראי גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית, את יציאת השיר מלווה וידאו-קליפ מושקע ומרהיב.

מילים ולחן: שרון אבילחק.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שרון אבילחק.
קלידים ותכנותים: שרון אבילחק.
גיטרות: שמעון יחיא.
תכנותים נוספים: אוהד זכאי.
בס נוסף: שמעון יחיא.
קולות: שראל סופר ושרון אבילחק.
מיקס: שרון אבילחק ואוהד זכאי.
מאסטרינג: ארן לביא.
הוקלט באולפני "תכלית".
צילום: יוסי פורטל.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


יום רביעי, 29 במאי 2024

דניאל יטיב - רוצה רק לבוא

לעורר את הנקודה הפנימית: דניאל יטיב ממשיך עם סינגל שני - רוצה רק לבוא

הזמר והיוצר דניאל יטיב לא עוצר ומשחרר סינגל נוסף פרי עטו בשם 'רוצה רק לבוא'. השיר עוסק בהתמודדות האישית של כל אחד מאיתנו בחיי היומיום וההבנה שדווקא מתוך הקושי הגדול מגיעה הנחמה. את השיר דניאל כתב והלחין בעצמו, ועל ההפקה המוזיקלית נועם עקרבי.

סינגל הבכורה של דניאל 'אתה פה איתי' שכתב והלחין יחד עם מאור שושן זכה להצלחה גדולה מיד לאחר צאתו עם מאות אלפי צפיות ביוטיוב וכיכב במצעדי ההשמעות ברדיו, וכעת כעבור שלושה חודשים יוצא הסינגל השני 'רוצה רק לבוא', מלווה בקליפ מרהיב בבימויו של לירון אפוטה ובהפקתו של דוד פדידה.

דניאל מספר: "את השיר כתבתי מתוך ניסיון לגעת בנקודת הכיסופין שקיימת בתוך כל אחד, לחזור לאבא, לחזור למקום הטהור התמים שממנו באנו. אני מקווה שכולנו נצליח לעורר את הרצון העמוק הזה, ושנזכה גם לפעול על פיו."

מילים ולחן: דניאל יטיב.
הפקה מוזיקלית: נועם עקרבי.
קולות: דניאל יטיב ונועם עקרבי.
פסנתר: נועם עקרבי.
בס: נועם עקרבי.
תופים וכלי הקשה: נועם עקרבי.
גיטרות: נועם עקרבי.
מיקס ומאסטרינג: נועם עקרבי.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


לצפיה בקליפ:

 

משה קליין - יגיע טוב היום

הכל יהיה טוב: משה קליין בסינגל חדש - יגיע טוב היום

כוכב הזמר משה קליין ממשיך בשלב נוסף בדרך לאלבום הישראלי שלו, ומשחרר מתוכו סינגל חדש - "יגיע טוב היום", שיר קייצי מרענן שמביא איתו הרבה תקווה ורק שיהיה טוב עוד היום.

מילים ולחן: משה קליין ונוריאל ישר.
עיבוד והפקה מוזיקלית: נוריאל ישר.
גיטרות ובאס: מיקי אביעוז.
חצוצרה: עדי מאירי.
מיקס: נוריאל ישר.
מאסטר: ארן לביא.
עיצוב עטיפה: ירין אלוש.
תודה מיוחדת לאייל שריקי על ההכוונה.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

חיים אביטל - יש חתונה הלילה

פותח את העונה: חיים אביטל בסינגל מקפיץ - יש חתונה הלילה

הזמר המוכשר חיים אביטל ממשיך במסורת הקצבית שלו, ומשחרר סינגל חתונות סוחף לרחבות הריקודים - "יש חתונה הלילה" שצפוי להיכנס לפלייליסט החתונות הקייצי.

מילים ולחן: דוד יהונתן דיין.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יוסף לוי אגמי.
הקלטת שירה, מיקס ומסטרינג: יניב בלאס.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

יום שלישי, 28 במאי 2024

אבי מן - הכל ממך

פנחס בן נאים מגיש: אבי מן בסינגל קליפ קצבי וצבעוני - הכל ממך

על קו הזינוק של עונת הקיץ הסוערת, משחרר כוכב הזמר אבי מן, סינגל חדש, קצבי ועם הרבה אמונה - "הכל ממך", לשיר החדש מצורף גם קליפ סוחף וצבעוני שצולם יחד עם ילדי החינוך המיוחד.

"הכל ממך" הוא מסר מיוחד, המדבר על קשיי היום יום, ודרך ההתמודדות, כשלפעמים דברים קשים נראים לנו גדולים עלינו, תמיד אחרי שהם עוברים אנחנו נסתכל אחורה ונראה שהכל מאיתו יתברך, והכל לטובה.

מילים ולחן: אלי קליין.
עיבוד והפקה מוזיקלית; אלי קליין & איצי ברי.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


אריאל בורסוצקי - שושנה בין החוחים

דרך המוזיקה אל התורה: אריאל בורסוצקי בסינגל בכורה - שושנה בין החוחים

האמן והיוצר אריאל בורסוצקי בסינגל בכורה 'שושנה בין החוחים' מתוך פרוייקט אותו הוא משיק 'מוסיקותורה', בו הוא יבצע שורת סינגלים אותם כתב והלחין בהשראת לימוד התורה.

אריאל, נולד בצ'ילה למשפחה שאינה שומרת תורה ומצוות, כבר מגיל צעיר המשיכה למוזיקה היתה טבעית, והוא החל ללמוד מוזיקה באופן מקצועי באוניברסיטה בצ'ילה, עד שיום אחד קפצה לו הודעה במחשב על לימודי מוזיקה בישראל, שם גם התחיל מסע החזרה שלו בתשובה.

פרוייקט "מוסיקותורה" התבשל במוחו של אריאל במשך שנים, מתוך רצון למזג דברי תורה עם מוזיקה חדשנית ואיכותית. "מוסיקו" בתרגום חופשי מספרדית לעברית זה "מוזיקאי.

"שושנה בין החוחים" הוא הסינגל הראשון מהפרוייקט, אותו מוציא אריאל לעילוי נשמת אימו שיום פטירתה חל היום. הסינגל מבטא את אהבת השם אל עמו ישראל, ואת האפשרות שלנו להתפלל לקב"ה שיושיע אותנו מהצרות.

במקביל להוצאת השירים, אריאל יוצא כעת למסע הרצאות שישלבו מוזיקה, תורה, ואת סיפור חייו המרתק; מסטודנט צ'יליאני – לאברך כולל.

לחן ומילים: אריאל בורסוצקי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: בראד רובינשטיין.
גיטרה וקולות: אריאל בורסוצקי.
בס: יצחק מרדכי.
מיקס: אבי ריימי.
מאסטרינג: Tom Waltz.
יחסי ציבור:  בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


יום שני, 27 במאי 2024

שמעיה פישר & נחמן דרייר - ויהי נעם

שמעיה פישר ונחמן דרייר מרגשים עם התפילה הנאמרת לפני הדלקת המדורה - ויהי נעם

"ויהי נעם" הוא שיר מרגש שמושר מדי שנה במירון, ממש לפני ההדלקה של בויאן. השיר, שהולחן על ידי הרב אהרן ברים, נוגע בנשמות בכל שנה בל"ג בעומר.

השנה, לצערנו, איננו יכולים לחגוג את ל"ג בעומר עם רבי שמעון במירון, אך קדושת החג נשארת ללא שינוי.

האזינו לגרסה זו שהקלטתי עם חברי הטוב הגיטריסט נחמן דרייר, אני מקווה שתיהנו.

עיבוד מוזיקלי: משה יעקב | Upbeat Haven.
גיטרות: נחמן דרייר.
מיקס: V-Gold Production.
וידאו: שימי סוקול.
ניהול פרויקט ושיווק: SolBlum Media.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


יום ראשון, 26 במאי 2024

היום השמיני - טוט אלץ

עושים הכל: 'תודה לך השם' ו'היום השמיני' מתכוננים למשיח בסינגל חדש - טוט אלץ

לרגל ל"ג בעומר, מוציאים חברי "תודה לך השם" שיר חדש, הקורא לכולנו לפעול בכל כוחנו להבאת המשיח. השיר מבוצע על ידי להקת "היום השמיני", בהפקתם של איזי דריהם ומנדי פורטנוי, והוא מבוסס על דברים שאמר הרבי מליובאוויטש.

בעוד יהודים ברחבי העולם חוגגים את ל"ג בעומר, הם חוגגים את חשיפת הממד הפנימי של התורה. הסודות החלו להתגלות בספר הזוהר שחיבר רבי שמעון בר יוחאי, שיום פטירתו חל בל"ג בעומר,  וזהו הממד הפנימי של התורה שנתפס כהכנה לבואו של המשיח.

בהתבסס על דברי הרבי מחב"ד, כי על היהודים בכל רחבי תבל לעשות ככל יכולתם כדי להפוך את הגאולה למציאות, שוחרר שיר חדש בשיתוף פעולה בין אנשי "תודה לך השם" לחברי "טוט אלץ".

ללא ידיעת המארגנים, חברי "תודה לך השם" נכחו בהתוועדות הגדולה של "טוט אלץ" שנערכה בקראון הייטס באביב האחרון. בהדרכת הרב משה ויינברגר והרב יוסי זקוטינסקי, הם נסעו במיוחד מאזור פייבטאון בו הם מתגוררים, כדי להשתתף באירוע, וחוויה זו שימשה כהשראה לכתיבת השיר.

אחד ממחברי השיר המוכשרים סיפר: "ההתוועדות והוידאו של הרבי אומר את הדברים, נתנו לי הבנה עמוקה יותר לחשיבות המסר ולצורך של היהודים להפנים אותו. ישבתי בשולחן העבודה שלי והשיר פשוט זרם ממני".

תנועת "טוט אלץ" הוקמה על ידי "מרכז 302" לפני שלוש שנים, בכ"ח ניסן, כדי להפיץ את דבריו המפורסמים של הרבי בכ"ח ניסן תשנ"א, לפני 33 שנה: "עשיתי ככל שביכולתי, הדבר היחיד שנותר לי הוא להפקיד זאת בידיכם - 'טוט אלץ וואס איר קענט צו עראפברענגען משיח' - לעשות כל שבידכם כדי להביא את המשיח".

לאחר שביקרו בצפת בתחילת דרכם בעולם החסידות, חברי "תודה לך השם" נקשרו לגישת תושבי העיר לראות את הקב"ה בכל דבר ולהודות לו באופן אישי על עזרתו. כך החלה להיווצר תנועה עולמית להכרת נוכחות ה', שקיבלה את השם "תודה לך השם'" - TYH.

חברי העמותה אינם זרים לעולם ההלחנה, ושיתופי הפעולה הקודמים שלהם עם אמנים בכירים כמו אברהם פריד ויעקב שוואקי מדברים בעד עצמם. עם זאת, הם חוו תקופה של קיפאון יצירתי עד אשר התחברו מחדש ללימוד החסידות, כפי שהם מסבירים: "ברגע שהתחלנו ללמוד חסידות כהלכה, פתאום יכולנו ליצור מוזיקה חדשה שוב".

"היה לי עונג גדול לעבוד איתם," אמר שמואל מרקוס מלהקת "היום השמיני". "מהמילים ועד להפקה, אפשר להרגיש את הכנות והרצון הכנה של כל אחד מהם לעשות 'טוט אלץ' למען ביאת המשיח".

הרב משה קוטלרסקי, מייסד "משרד משיח" ויו"ר "מרכז 302", בירך על הפרויקט: "הקהילה היהודית העולמית חשה לאחרונה באופן דחוף עוד יותר את הצורך במשיח. המוזיקה יכולה להפוך את התחושה הזו למשהו חיובי, כאשר כל יהודי נוטל אחריות אישית להבאת הגאולה".

לאחר הלהיט האחרון שלהם, "במושב האחורי של עגלת הבעש"ט", חברי "תודה לך השם" מקווים שהשיר החדש "טוט אלץ", יהפוך לקריאה לפעולה עבור כל אחד ואחת לפעול למען קירוב ביאת המשיח ושדברי הרבי ימשיכו להתפשט ולהצית כמו להבות בלבבות.

"תמיד שואלים אותנו כיצד אנו מודדים את הצלחת הפעילות של "תודה לך השם" והתשובה היא, שההצלחה האמיתית שלנו תהיה רק כאשר המשיח יבוא", סיכמו חברי העמותה.

כתיבה: אלימלך בלומשטיין.
ביצוע: שמולי ובנצי מרקוס, להקת "היום השמיני".
הפקה מוזיקלית: איזי דריהם ומנדי פורטנוי, אולפני 'פאברנגבל'.
בשיתוף עם "טוט אלץ", "מרכז 302".
בהשראת דברי הרבי.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


משה אוסלנדר - תמכתי

מתחברים מרחוק: משה אוסלנדר מתחבר לרבי שמעון בסינגל חדש - תמכתי

בשנים האחרונות, חווינו אתגרים מורכבים במיוחד בקשר הפיזי אל קברו של רבי שמעון במירון בימי ל"ג בעומר. ימי הקורונה, האסון הנורא, וכעת המלחמה שמונעת ממנו להגיע להדלקה בהר.

עם זאת, הקשר שלנו והאש של רבי שמעון רק הולכים וגוברים ומראים לנו שבכל מקום שבו נהיה, נוכל להתחבר לאש הזו.

לאחר האסון במירון בשנת תשפ"א, היינו שבורים.

התקשיתי למצוא מילים לנוכח הזוועה, כמו שאר כלל ישראל. ואז נתקלתי בדבריו של רבי נתן מברסלב (ליקוטי תפילות י'):

אֵין לָנוּ שׁוּם סְמִיכָה וְתִקְוָה, כִּי אִם עַל תְּפִלַּת הַצַּדִּיקִים אֲמִתִּיִּים שׁוֹכְנֵי עָפָר, עֲלֵיהֶם לְבַד תָּמַכְתִי יְתֵדוֹתַי ... וּבִזְכוּתָם וְכֹחָם הַגָּדוֹל בָּאתִי לְפָנֶיךָ הֹ'".

המילים הנפלאות והמדהימות הללו נתנו לי תקווה עצומה. ליבנו נשבר שוב ושוב. אך תכניתו של ה' אינה שבורה והיא נותרה כמות שהיא. תפילותינו יכולות להיות "נישאות" על ידי תפילות הצדיקים שלנו - זה לא השתנה. עכשיו, יותר מתמיד, נסעיר את השמים בתפילה כשאנו עומדים על כתפי צדיקינו, ובראשם רבי שמעון בר יוחאי.

"תּוֹרָתוֹ מָגֵן לָנוּ הִיא מְאִירַת עֵינֵינוּ, הוּא יַמְלִיץ טוֹב בַּעֲדֵנוּ אֲדוֹנֵנוּ בַּר יוֹחָאי".

בזכות רבי שמעון בר יוחאי, אבא, בבקשה שמע את תפילותינו, אנו רוצים לשוב הביתה.

מוקדש לעילוי נשמת דני מוריס ז"ל וקדושי מירון ז"ל.

בתפילה ותקווה שכולנו נרקוד יחד בירושלים בקרוב,
מוישי.

לחן, מילים וביצוע: משה אוסלנדר.
הקלטות: גבריאל רייכמן.
מיקס ומאסטרינג: אבי טרנר.
קליפ מילים: מתי שריקי.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


משה אביגדור - אעירה שחר

משה אביגדור מציג את אלבום הבכורה שלו - אעירה שחר

הזמר והמלחין האמריקאי, משה אביגדור, גאה להציג את אלבום הבכורה שלו - "אעירה שחר". אביגדור עבד על האלבום עם מפיקים מוערכים כמו אריה קונסטלר מחברת ההקלטות 'רואר רקורדינג', דני גרוס וצבי בלומנפלד.

העובדה שאביגדור גדל בפריפריה האמריקאית, אפשרה לו לחשוב מחוץ לקופסה כשמדובר במוזיקה. המשיכה שלו לז'אנרים כמו רוק, פולק, קאנטרי ופופ, הופכת אותו למוזיקאי ייחודי בסגנונו.

השירים באלבום החדש נכתבו במהלך תקופות שונות בחייו של משה. החל מהישיבה בארה"ב, הישיבה בארץ ישראל, הקולג', הכולל ועד לגידול משפחתו היקרה. דרך העליות והמורדות בחיים, כל שיר נותן פרשנות משלו לרגע מתוכם.

האלבום נקרא "אעירה שחר", שכוונתו להעיר את החיוביות בחיינו. הוא נבחר להיות שיר הנושא, כי ללא קשר למה שעברנו, ברמה האישית או הקהילתית, דבר אחד נשאר תמיד נכון וחשוב. אנו לעולם לא שוכחים את העבר שלנו, אך עלינו לחבק את ההווה עם גישה חיובית חזקה. חושך ושליליות יכולים רק לבלבל ולהסיט אותנו מהמטרות החשובות שלפנינו. הדרך היחידה להתמקד ולהתקדם בהווה, היא דרך חיוביות אמיתית. מסר זה מהדהד בכל שיר באלבום. חשוב מכך, עלינו להחדיר חיוביות לחיינו, כדי להתגבר על כל מכשול שעלול להתייצב בדרכנו כפרט וכעם מאוחד.

יהי רצון שנוכל ליצור מספיק אור כדי לגרש את החושך, "ופדה כנאומך יהודה וישראל".

לחנים: משה אביגדור.
מפיק ראשי: אריה קונסטלר.
עיבוד והפקה מוזיקלית: רואר רקורדינג, די.ג'י סטודיוס, ובלו ריתם לייבל.
מיקס: אבי טרנר ובראנדון בנקס.
מאסטרינג: מיקסקייב מאסטרינג, אבי טרנר ומשה אביגדור.
עיצוב גרפי: צבי פישהוף ומשה אביגדור.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


יום שבת, 25 במאי 2024

איציק וינגרטן - בר יוחאי

לכבוד הילולת הרשב"י איציק וינגרטן בסינגל קצבי - בר יוחאי

הזמר הצעיר והאנרגטי איציק וינגרטן פותח את עונת הקיץ עם סינגל חדש וקצבי לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א - "בר יוחאי".

המילים והלחן של איציק וינגרטן, העיבוד וההפקה המוזיקלית של שרוליק מנדלסון ושמעון סוהייג.

מילים ולחן: איציק וינגרטן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שרוליק מנדלסון, שמעון סוהייג.
קלרינט: אברימי בלטי.
מיקס מאסטר: עדי פרז.
קולות: ארי שטיין, אבי סולי.
עיצוב עטיפה: אלעד הלוי.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


חיים ישראל, אהרלה סאמעט, מאיר אדלר, בנצי שטיין וארי היל - פייער אין מירון

אש במירון: פרוייקט שירים לכבוד רשב"י בהשתתפות האמנים חיים ישראל, אהרל׳ה סאמעט, מאיר אדלר, בנצי שטיין, ארי היל

ארגון אור הרשב״י מגיש פרוייקט מוזיקלי מיוחד לכבוד הילולת רשב"י זיע"א - "פייער אין מירון", בביצוע גדולי הזמר - חיים ישראל, אהרל׳ה סאמעט, מאיר אדלר, בנצי שטיין, ארי היל.

35 דקות של ניגוני ערגה וכיסופים, שמחה והתלהבות, במחרוזת שזורה בגאונות שמשלבת ניגוני רגש עתיקים מבית אבא לצד שירים שיצאו בשנים האחרונות בדואט ענק של גדולי הזמר החסידי שחברו לגדול הזמר המזרחי בניצוחו של המלחין בנצי שטיין.

לכבוד התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע״א.

נגינה: איציק אייזנשטט.
מקהלה: קאפלה בניצוחו של נותי רוטמן.
קלרינט: אברימי בלטי.
גיטרה: שרוליק קלצקין.
סקספון: נתי ליפשיץ.
מיקס: יענקי כהן.
אולפן: יונתן בלוי.
גרפיקה: שמעון רוכמן sbr.
צילום וידאו: שניאור מוניס.
יח״צ: בעריש פילמר.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


יוסף חיים שוואקי - בזכות הצדיק

כדאי ר' שמעון לסמוך עליו: יוסף חיים שוואקי בסינגל קליפ סוחף - בזכות הצדיק

כוכב הזמר היהודי יוסף חיים שוואקי, משחרר סינגל קליפ חדש וסוחף לכבוד התנא רשב"י זיע"א - "בזכות הצדיק" אותו הלחין וכתב משה וולדר, העיבוד וההפקה המוזיקלית של איתמר שקדי.

"בזכות הצדיק" הוא סינגל פופ חדש ויחודי בנופי מירון, עם מסר יחודי ומדוייק על התחושה והכמיהה של כל יהודי, והישועות הרבות של ר' שמעון. השיר אמנם יוצא בטיימינג מיוחד זה "יום ההילולה" אך עתיד ללוות אותנו גם בהמשך השנה, בפלייליסטים ובתחנות.

יוסף חיים שוואקי, שמתעתד להגיע בקיץ הקרוב לארצות הברית לשורת אירועים ומופעים, ממשיך במסע המוזיקלי שלו, לקראת אלבום חדש שיראה אור בקרוב.

מילים ולחן: משה ולדר.
עיבוד והפקה מוזיקלית: איתמר שקדי.
גיטרות ובוזוקי: נועם (חרגול) בורג.
קלידים, תכנותים וכלים אתניים: איתמר שקדי.
הקלטת והפקת שירה: דיויד טוייב.
קולות: איתמר שקדי ויוסף חיים שוואקי.
מיקס ומאסטרינג: יניב בלאס.
ניהול אמנותי: יואלי דיקמן.
ליווי ויעוץ: פיני שטראובר.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


ישראל מקמל - מחרוזת ואהבת (לג בעומר)

לכבוד התנא: ישראל מקמל במחרוזת לג בעומר סוחפת - ואהבת

לכבוד ל"ג בעומר, ומתוך רצון לשחרר מסר של אחדות, משיק ישראל מקמל מחרוזת חדשה ומושקעת בשם - "ואהבת" אותה עיבד והפיק יואלי דיקמן.

ישראל מקמל שחשף לאחרונה את סינגל הבכורה שלו, עמל בימים אלו על פרוייקטים חדשים ומקורים באולפן, ומשיק בין לבין את המחרוזת המיוחדת.

השירים במחרוזת:

אמר - יעקב שוואקי | לחן אלי לאופר.
אמר רבי עקיבא - פרחי ישיבה בוס | לחן אלי גרסטנר.
ואמרתם כה לחי | עממי.
בר יוחאי - יידל ורדיגר | לחן ר׳ אליעזר קאליש.
ואהבת - יעקב שוואקי | לחן איצי וואלדנר.
⁠ואהבת - מב"ד | לחן מב"ד.
רבי שמעון | לחן ר׳ שמשון ניימאן.

עיבוד, ניצוח והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן.
מקהלת הילדים שיר ושבח - בניצוחו וניהולו של ר' חיים מאיר פליגמן.
ילדי המקהלה: דובי אילוביץ, שלומי גלבר, ידי גרינברג, נותי גרוס, שימשי הורוביץ, אברומי גרינברגר, אנשי פייפר, יוסי פורסט.
הקלטת מקהלות: אולפני מאסטר - איירמונט ניו יורק.
בושל באולפני: ALSA STUDIO (משה דאודי).
עיצוב עטיפה: לוויק טובול.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


נריה אנג'ל - כמה טוב השם (גרסת טכנו)

נריה אנג'ל מגיש קאבר טכנו סוחף לשיר - כמה טוב השם

המוזיקאי והיוצר נריה אנג'ל, אחד הכישרונות העולים בסצנת המוזיקה האלקטרונית, משחרר היום קאבר טכנו עוצמתי לשיר המוכר והאהוב - ״כמה טוב השם״.

נריה, שהחל את דרכו בעולם המוזיקה כתקליטן, ידוע בכשרונו הייחודי לשלב בין אלמנטים קלאסיים ואלקטרוניים ביצירותיו.

הפעם הוא לוקח את ההמנון האייקוני ״כמה טוב השם״ ומעניק לו עיבוד טכנו חדשני ומסקרן, שמביא את השיר לממדים חדשים.

לחן: רבי שלמה קרליבך.
מילים: רבי שלמה קרליבך, נריה אנג'ל, הרב הרוש.
הפקה מוזיקלית: נריה אנג'ל, אלי ארביב.
הקלטה והכוונת שירה: אביעד גיל.
עיבודים סימפולים ומיקס: אלי ארביב.
עיצוב גרפי והנפשה: AL studio.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


שלום ברנהולץ - בזכות

הלהיט החדש של שלום ברנהולץ לל"ג בעומר - בזכות

כשנה לאחר שיצא אלבומו המשובח "ביכורים" שובר כוכב הזמר החסידי שלום ברנהולץ את הדממה המוזיקלית של ימי העומר, ומגיש סינגל מיוחד לכבוד הילולת התנא האלוקי רשב"י - "בזכות", שיר קצבי שמכוון אל מעגלי הרוקדים ובכלל.

את השיר החדש הלחין אבי סולי, העיבוד של שמואל כהן ועל הקלרינט הופקד אמן הנשיפה אברהם בלטי.

לחן: אבי סולי.
מילים: ספר הזוהר.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שמואל כהן.
קלרינט: אברהם בלטי.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


צביקי לוין & יעקב יודא דסקל, מקהלת ויזניץ - די ויזניצע בר יוחאי

היצירה העתיקה זוכה לעדנה: יענקי דסקל, מקהלת ויזניץ וצביקי לוין מחדשים את היצירה הוויזניצאית - 'בר יוחאי'

אחרי שהפכה לפנינת היצירות בל"ג בעומר בחצרות הקודש, זוכה היצירה הויזניצאית המפוארת 'בר יוחאי' מבית מדרשו של המלחין ובעל המנגן הרה"ח ר' בעריש וישאווער ז"ל, לחידוש והפקה עדכנית ומרעננת.

מי שמגיש אותה בקולו, הוא לא אחר מבעל המנגן של בית ויזניץ ר' יעקב יודא דסקל, מלווה במקהלת ויזניץ בניצוחו של יודא מאיר פולק, כאשר על העיבוד והתזמור מופקד המטאור הצעיר המוזיקאי והקלידן צביקי לוין.

לחן: ר' בעריש ווישאווער.
עיבוד והפקה מוזיקלית: צביקי לוין.
גרפיקה: שמעון רוכמן.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


ארי וייס & מקהלת נגינה - יבטל

יכול לפטור העולם: מוטי הכט מגיש את השיר החדש - 'יבטל' בביצוע של ארי וייס ומקהלת נגינה

מתוך הבנה שעם ישראל די בכל אתר ואתר לא יזכו השנה למרבה הצער לפקוד את ציונו הקדוש של התנא האלוקי במירון ביום ההילולא, וערב נעילת השערים בין זמזומי הכטבמי"ם והאזעקות, יזם המפיק מוטי הכט צילום מעט רגעי הוד מהציון הקדוש וההוואי הטהור שמסביב, יחד עם ארי וייס ומקהלת נגינה שעלו לאתרא קדישא והתמזגו עם האוירה המיוחדת כשבפיהם מתנגן השיר המרומם ביטאו את הבקשה והזעקה של כלל ישראל למי שיכול לפטור את כל העולם "יבטל כל הגזירות"...

השיר מבוסס על ניגון קרעטשניף שהלחין הרה"ק מרדכי מנדבורנא זצוק"ל, בשנה האחרונה ביקשו מאיתנו - מקהלת נגינה וגם מארי וייס הזמר לשיר את הניגון הזה בכמה וכמה חתונות ואירועים, ומאד התחברנו לעוצמת הרגש והשמחה שיש בו, ומה יותר מתאים להנגיש את הניגון הקדוש לכל עם ישראל עם מילים של שבח לתנא האלוקי רשב"י.

על מלאכת העיבוד הופקד המעבד הצעיר והכשרוני מוישי כהנא שיחד עם העיבודים הקוליים המופלאים של מנצח מקהלת נגינה חזקי ינקוביץ נוצרה לפניכם יצירה חדשה ותוססת, טעם חסידי אוטנטי בקנקן עדכני וחדשני.

לחן: מבוסס על ניגון קרטשניף של הרה"ק מרדכי מנדבורנא.
מילים: לייבי דייטש - מהמקורות.
שירה: ארי וייס.
עיבוד קולי: חזקי ינקוביץ.
מקהלות: מקהלת נגינה.
עיבוד מוזיקלי: מוישי כהנא.
עריכת וידאו: שניאור אייזנבך.
עיצוב עטיפה: זעירא.
הפקה: מוטי הכט .
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


לצפיה בקליפ:


יוחנן גולדברג - אריקוד ביי ר' שמעון

יוחנן גולדברג ונגן הקלרינט אברימי בלטי בסינגל חדש לכבוד רשב"י - אריקוד ביי ר' שמעון

כל אחד מכיר את הכיתוב שמעל השער של חצר הרשב"י במירון, לרגל ל"ג בעומר הלחין הבעל מנגן יוחנן גולדברג לחן מיוחד עם המילים הנ"ל.

בעת ששרים את השיר נכנסים לאווירה כאילו עומדים כעת בחצר הרשב"י במירון. ״אריקוד ביי ר' שמעון״.

בנוסף, לשיריו ולחניו המיוחדים, הבעל מנגן יוחנן גולדברג גם כן מתמחה בענין ריקוד הבקבוקים - בשנים עברו אף היה משתתף בריקוד הבקבוקים בחצר הרשב"י עם איש החסד ר' שרגא שניצר שליט"א.

הבעל מנגן ומומחה הלחנים יוחנן גולדברג: ״אתם בוודאי שואלים מה מיוחד בשירה ובלחנים של יוחנן גולדברג - תקראו בסבלנות ואז תבינו - האם יצא לכם פעם להשתתף בריקודים בחצר הרשב"י במירון נכון שהרגשתם שמחה אמיתית וקרבת אלוקים זה בדיוק ההרגשה שמרגישים בשירה של יוחנן גולדברג״.

לחן ושירה: יוחנן גולדברג.
עיבוד והפקה מוזקאלית: יונתן בלוי.
קלרינט: אברימי בלטי.
גיטרה: נחמן הלביץ.
 מיקס ווקאל: חיים מוזס.
הוקלט באולפני יונתן בלוי.
יח״צ: בעריש פילמר.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


יאיר אליאס - מחרוזת ל"ג בעומר

יאיר אליאס מגיש: מחרוזת ל"ג בעומר מלאה אנרגיה

לכבוד יום הילולת רשב"י, הזמר החב"די הצעיר יאיר אליאס שמח להגיש מחרוזת משירי ל"ג בעומר תוססת ומלאה אנגריה.

המחרוזת מתובלת עם שירים בקצב מזרחי בעיבוד מושקע וחדשני של הקלידן המוכשר יוסף יצחק איטח.

עיבוד והפקה מוזיקלית: יוסף יצחק איטח.
בגלמה: יהונתן צוברי.
קלידים: יוסף יצחק איטח.
הוקלט באולפני גיל נגר.
מיקס ומאסטרינג: גיל נגר.
גרפיקה: מנדי טויטו.
יח"צ: מענדי קורנט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


יום שישי, 24 במאי 2024

שילה אליה - בר יוחאי (בהפקת מרדכי עמר & אבשלום דריקס)

לכבוד רבי שמעון: שילה אליה מחדש את הפיוט - בר יוחאי

לקראת ל"ג בעומר - יום הילולת ר' שמעון בר יוחאי זיע"א, מגיש הזמר והיוצר המוכשר שילה אליה, ביצוע ייחודי לפיוט - "בר יוחאי" עם הפקה מוזיקלית ועיבוד של המוזיקאים אבשלום דריקס ומרדכי עמר.

השיר משולב ברובו בגרסת טכנו אפרו בתוספת לחן וניצוץ נשמתי ניגוני ונוגע לכל לב, בתקווה שיגיע בעזרת ה' לכל ילד יהודי בישראל שיכיר וישיר בפיו את מילות הפיוט הקדוש - "בר יוחאי נמשחת אשריך" אותו חיבר רבי שמעון לביא זצ"ל (רבה של יהדות לוב לפני כ־450 שנה).

קישור לקובץ בגוגל דרייב