יום רביעי, 14 באוגוסט 2024

שמחה פרידמן & ברק גרוסברג - ניגון 770

כמה 770 יש בארץ? שמחה פרידמן וברק גרוסברג יצאו לבדוק וחזרו עם קליפ חדש - ניגון 770

הזמר והיוצר החסידי שמחה פרידמן בשיתוף פעולה מיוחד עם הזמר, היוצר והגיטריסט ברק גרוסברג בדואט אנרגטי לבין הזמנים, המלווה בקליפ בקונספט מיוחד המציג העתקים רבים ברחבי הארץ לבניין ה־770 המקורי בניו יורק.

השניים שיתפו פעולה על הבמה פעמים רבות, אך מפגש אקראי בשבת בקהילת חב"ד בלוד, הוליד לראשונה שיתוף פעולה רשמי המותאם לבין הזמנים, ביצוע מרענן לניגון חסידי מוכר המשתייך לחסידות חב"ד כניגון שמחה קמ"ט. על ההפקה המוזיקלית הופקד המפיק העולה אפי שיינר המזוהה עם פרויקט "צמאה" הפופולרי.

על הניגון כתבו ברק ושמחה מילים המבטאות אמונה וביטחון בקדוש ברוך הוא לימים אלו דווקא - השם תמיד שומר עלינו מכל אויבינו, בגאולה האמיתית והשלימה במהרה בימינו.

הקליפ המושקע שהפיק הבמאי והתסריטאי אייל ציון, חושף העתקים רבים ברחבי הארץ של בניין ה־770, בית מדרשו של הרבי מליובאוויטש בניו יורק, כאשר העתק הראשון והמוכר ביותר הוא בכפר חב"ד שנבנה לפי הוראתו של הרבי בשנת תשמ"ו.

השניים עוברים בין העתקים מדרום לצפון ברחבי הארץ, כאשר הבולט מבניהם הוא בניין ה־770 בעיר שדרות בו פגעו רקטות מעזה במהלך המלחמה, מקום המשמש כבית חב"ד בעיר בראשות הרב משה זאב פיזם שניצל ממתקפת החמאס בשמחת תורה. שמחה וברק משמחים חיילים המשרתים באיזור במהלך הקליפ.

שמחה הוא זמר חסידי מוכר עם למעלה מ־18 מיליון צפיות בערוץ היוטיוב. ברק הוא בעל תשובה תל אביבי, בנו של מפיק הרוק המיתולוגי שאול גרוסברג, ברק התקרב לחסידות חב"ד לאחר שכיכב בבמות רבות בתל אביב.
בשנים האחרונות הוא החל לבלוט בסצינה היהודית, לפני כשנה הוא שחרר עיבוד דומה לניגון הנודע "היי צמאה" יחד עם אריאל זילבר שמתנגן רבות בתחנות הרדיו ובסטרימינג.

שיתוף הפעולה בין שמחה לברק מביא למסך חיבור עולמות מרענן בין זרם בעלי התשובה למי שגדל בבית יהודי-חסידי שורשי. והתוצאה - להיט אנרגטי וחסידי!
הפעילו רמקולים, והתחילו לרקוד!

מילים: ברק גרוסברג, שמחה פרידמן, אפי שיינר.
לחן: ניגון חב"ד.
הפקה מוזיקלית: אפי שיינר.
עיצוב עטיפה: מענדי אלהרר.
צילום עטיפה ותמונות יח"צ: מענדי קורנט.
תסריט, בימוי, צילום ועריכת קליפ: אייל ציון "קולנוע לעם".
יחסי ציבור: מענדי קורנט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.