יום ראשון, 29 באוגוסט 2021

משה דדון - תמלוך

לקראת ראש השנה משה דדון מבקש כח להיות שותף בהמלכת ה'

"תמלוך" - סינגל רביעי מתוך אלבום הבכורה עליו שוקד לילות כימים הזמר והיוצר משה דדון, יחד עם המפיק המוזיקלי שלו שרון רייז.

אחרי התגובות החמות והמחבקות על השיר האחרון שהוציא משה "על כל נשימה", מצליח משה שוב לחזק, לרגש, ולכבוש את האוזן והלב כבר מהשמיעה הראשונה עם השיר החדש "תמלוך", בלדה מיוחדת לקראת ימי ההמלכה שבפתח.

משה: כל אחד מאיתנו הקב"ה חנן אותו בכלים וביכולות שעל ידם הוא יכול להיות שותף בהמלכת ה' בעולם, בדרך ובשליחות המיוחדת שלו דווקא ולא של מישהו אחר.. כמו אבא שבמקום לתת לבנו מתנות הוא עושה אותו לשותף פעיל בעסקיו, ומחבר אותו אליו באופן השלם ביותר!

ובין כל הכוחות שקיימים בקרבנו, יש שני כוחות שדורשים מאיתנו בירור והכוונה בדרך אל הגילוי השלם, האמת והתשובה, על פניו כלפי חוץ סותרות אחת את השנייה, מה שייכת תשובה כשסטית מן האמת.. ומה שייך אמת כשגם ככה ניתן לשוב בסוף..

אבל בפנימיות הדברים הכל אחד, מצד אחד אני חותר להתקדם, נאמן לאמת בלי פשרות, אך גם מבלי לפגוע באף אחד.. ומצד שני אני תלוי בה' ויודע שהוא אוהב אותי ומקבל אותי תמיד, אני מכיר באנושיות שלי, ביכולת שלי לטעות, וממילא לא להתייאש ותמיד לשוב בחזרה.. וע"י זה נזכה שישכון ה' בתוכנו לעולם!


משה דדון (30) מהישוב אלומה, החל את דרכו המוזיקלית בגיל צעיר, גדל על מוזיקה פיוטית בבית אבא, והפך גם ליוצר שכותב ומלחין את שיריו בעצמו, ולאחרים בין היתר..

לפני כשנה וחצי, החל משה לעבוד על אלבום בכורה המורכב משירי נשמה, בסגנון מוזיקת פופ יהודית עם נגיעות ים תיכוניות, המשלב טקסטים מן המקורות עם שירים מקוריים, והכל תחת מטרה אחת - להפוך את התורות לשירות, שמצליחות לחבר בין עולם הרוח למציאות הגשמית..

בשירו הראשון הוא מארח את הזמר גיא קהלני בשיר "אזמרה", וכן התארח אצל גיא בשיר "מזמור לתודה" שיצא לאחרונה, שירים שזכו לאהדה רבה בקרב הקהל הדתי, והפכו לחלק בלתי נפרד מהסט המתנגן בחתונות ואירועים..

ובשירו האחרון "על כל נשימה" נגע בלבבות של כולם בדיוק בתקופת הקורונה שעבר אף הוא בעצמו, ובחר משם להודות על כל נשימה.. וכעת ממשיך שוב לקצור את הפירות, ביצירה הנפלאה "תמלוך".

מילים ולחן: משה דדון.
עיבוד והפקה מוסיקלית: שרון רייז.
קולות: משה דדון.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.