יום שבת, 29 באוגוסט 2020

יצחק לנדאו & דוד לייפר - זכרנו לחיים


"זכרנו לחיים" - הניגון אשר יסודו בהררי קודש בקרב חסידי חב"ד אשר מקום מושבם בעיר ניקאלאיעוו ברוסיה. לאחריהם נתקבל הניגון על ידי הרבי הקדוש ר' הערשל'ע מקרעטשניף, שהוסיף את המילים של זכרנו לחיים.

בכל מקום ואתר אשר הניגון נודע בו, היו משוררים אותו בחודש תשרי ובזמנים הנעלים והנשגבים. לכן בשנה כפי שהייתה לנו, שנה אשר אירעו בה מאורעות קשים ונוראים וסבל רב עד למאד, הניגון עם המילים הקדושות מלא בכוונה, כשאנו מבקשים מהשם "זכרנו לחיים", זה הזמן המעולה ביותר לשיר זה, שנותן לעולם את טעם ניגון התחינה.

יצחק לנדאו, הצעיר וברוך בכשרונות, החליט להוציא את הניגון הנודע מימים ימימה, זה יותר ממאה שנה, בפעם הראשונה כיאה וכראוי על הצד הטוב ביותר ועל ידי בעלי המקצוע הנעלים ביותר, כדי שהעולם ישמח ויתענג על הניגון מחמם הלבבות.

כאשר הניגון יבוא באזניכם אפילו לראשונה, תוכלו להרגיש בדעתכם כי יש בו משהו. חלק הראשון של הניגון ללא המילים פותח ומקרב לבבות ישראל לאביהם שבשמים. וחלק הניגון עם המילים, כאשר שרים אותו עולים לשמי מעל, עד אשר לא ניתן לתאר. זה מתעצם כאשר הילד הנפלא מתחיל לשיר ומרים את השיר לשמי מרומים.

למלאכת הנגינה הופקד האיש אשר שמו עולה ומעלה - שרולי ניימאן, אשר חיבר יחד את הצלילים בצורה נפלאה. אליהם התחבר ילד הפלא דוד לייפער (אשר שמו נודע בשירים רבים נוספים) והשיר מגיע אל מקום גבוה גבוה אשר ישמח בו כל שומעו.

עיבוד מוזיקלי: שרולי ניימאן.
הקלטת קולות, מיקס ומאסטרינג: MK Studios
עיצוב עטיפה: ArrangeIt.Media
שיווק דיגיטלי: מוטי קליין @ MusicOnTime

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.