יום שלישי, 25 באוגוסט 2020

שוקי & ליאור נרקיס - ברוך השם אני נושם

הזמר החסידי שוקי סעדון ממיאמי משתף פעולה עם הזמר הישראלי ליאור נרקיס בדואט חדש ומעניין.

ליאור מספר על השיר ושיתוף הפעולה המסקרן:
"את שוקי, זמר מחסידות חב"ד הכרתי באולפן של תמיר צור במיאמי, ארה"ב לפני 4 שנים באופן אקראי.
ישבנו יחד ושמענו את השיר הזה שכתב והלחין איציק שמלי. הקלטנו אותו יחד באותה תקופה, ועכשיו הרגשנו שנינו שזה הרגע הנכון שהבשיל להוציאו, זה שיר שמחזק את עם ישראל בתקופה כ"כ מורכבת, ואני מאוד גאה בתוצאה שלו."

מילים ולחן: איציק שמלי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.
קולות: ליאור נרקיס , איציק שמלי , שוקי סעדון ותמיר צור.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן


13 תגובות:

  1. שוקי באמת מצאת עם מי לשיר

    השבמחק
  2. אני חושב שאברהם פריד לוקח מחיר יותר זול לדואט...

    השבמחק
  3. מה יש לכםםם שיר ממש מגניבבבב וגם החיבור ממש טובבב

    השבמחק
  4. שיר פצצתי! ותשתקו כל הקנאים והצרי עין.
    שיר מ ו ש ל ם!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  5. עכשיו אני רואה שגם נתנאל הוציא לבד. מבינים את הקולות
    אבל זה עדיין לא מחייב עד שיהיה תגובה רשמיות יותר (-: ):

    השבמחק
  6. אחלה דואט שיר נפלא!

    השבמחק
  7. יה צרי עין
    זה אחד השירים

    השבמחק
  8. תקשיבו כל הכבוד איזה שיר מהממממם אתם אלופים 😜😜👍👌😆

    השבמחק
  9. ליאור נרקיס הנשמה של המדינה(אני חרדי דוס)

    השבמחק
  10. שיר מדהים

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.