יום חמישי, 22 בפברואר 2024

מנדי וורך & אלכס קלייר - שמחה רבה

ערב פורים קטן, מקבלים שמחה רבה - שיר חדש של מנדי וורך מתוך אלבום חדש - ממש בסוף

הזמר והיוצר מנדי וורך (Mendy Worch) משיק היום יום חמישי ערב פורים קטן את אלבומו החדש - "ממש בסוף" שיוצא בשיתוף והפקה של הארגון 'תודה לך השם'.

מנדי וורך: אשרינו מה טוב חלקנו! לפני הכל, תודה לה' על הכל! בעיקר על העזרה להגיע לנקודת דרך זו בחיי!

מטרה באלבום החדש, להביא לעולם מוזיקה שמשקפת את הזמנים שאנו חיים בהם. שירים של משיח, אמונה וגאווה יהודית. אני מקווה שתמצאו את האלבום הזה מרומם ומהנה. אני מצפה שנשיר יחד שירי גאולה, במהרה בימינו. אמן!

אין מילים שיכולות לתאר באופן מלא כמה אנו מאושרים שיש לנו יהודים כמו החבורה הקדושה של 'תודה לך השם', שממשיכים להפיץ אור, שמחה ויהדות לעולם. המאמצים המתמשכים שלהם בכל כך הרבה חזיתות, שינו באופן מעשי את העולם היהודי כפי שאנו מכירים אותו.

אני אסיר תודה על התמיכה המתמשכת שלהם, האמונה בי ועזרתם במימוש חלום חיי. אני מרגיש זכות להיות חלק קטן ממאמציהם הגדולים יותר למען כלל ישראל. שה' יעזור להם להגשים את כל חלומותיהם ולהמשיך להצליח בכל התחומים.

לצוות 'תודה לך השם', יש המון אנשים מדהימים שעובדים על כל מיני פרויקטים מדהימים. איזי, יהודה, יעקב ג', יעקב ג', ווגי ועוד רבים. אתם מדהימים!

בשלב כלשהו, כל פרויקט עובר דרך שולחן העבודה של המפיק הראשי של אולפני 'פאברענגעבל', האמן הגדול מנדי פורטנוי. את האנרגיה היצירתית והחיוביות שלו ניתן לחוש בכל מה שהוא עושה. זכיתי לעבוד איתו בהנאה רבה על פרויקט זה ואני מתכבד לקרוא לו חבר שלי.

תודה לאשתי המדהימה אסתי!
תודה לאוהדים הכי טובים בעולם, ילדיי צבי, זאב, שי, דובי ורוזי על כל האהבה והעידוד שלכם. תיהנו!
אוהב, מענדי ווארש.



עם צאתו של האלבום, משוחרר מתוכו השיר "שמחה רבה" בו מארח מנדי את הכוכב הבינלאומי הזמר אלכס קלייר. השיר החדש הוא טעימה מהצלילים המרגשים מאלבומו החדש של מנדי.

השיר "שמחה רבה" הולחן ע"י האחים בלומשטיין בהשראת לוויית אביו של מייקי - דוד בן שלום ע"ה והחלום של הרב מקומרנה שהרב יוסי שיתף בראש השנה.

הרב הקדוש מקומרנה חלם על דינים קשים שנגזרו עליו. אך הוא התמודד איתם ונלחם בהם במסירות נפש! מהי מסירות נפש זו? שמחה! ככל שהיו יותר דינים, כך הייתה יותר שמחה עד שהצליח למתק את כל הדינים.

שמחה רבה!

לעילוי נשמת דוד בן שלום ע"ה

קישור לשמיעת תקציר האלבום ביוטיוב

קישור לשמיעת שיר הנושא 'ממש בסוף' ביוטיוב

קישור לקובץ (שמחה רבה) בגוגל דרייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.