יום חמישי, 15 בפברואר 2024

אוהד מושקוביץ - מתבטלים כל הצרות

להפוך יגון לשמחה: אוהד מושקוביץ בסינגל חדש ואופטימי - מתבטלים כל הצרות

בפתחו של חודש אדר, החדש אשר נהפך להם מיגון לשמחה ומאבל ליום טוב, מוציא הזמר אוהד מושקוביץ סינגל חדש ומקפיץ בשם 'מתבטלים כל הצרות', המבוסס על מילותיו של רבי נתן מברסלב.

בימים קשים כאלו שלעיתים קשה להבין את החסד של הקב"ה בתוך הבשורות הקשות, אנחנו חייבים לזכור לברך על הרעה כשם שמברכים על הטובה. "אם היו כולם נותנים שבח והודיה תמיד להשם יתברך בין על הטוב ובין על הרע – בוודאי היו מתבטלים כל הצרות וכל הגלויות לגמרי."

"וזהו וידבר אלקים אל משה ויאמר אליו אני ה', שהוכיחו ה' יתברך על שאמר למה הרעות על ידי שיצאו דתן ואבירם נצבים לקראתו ואמרו לו ירא ה' עליכם וישפט וכו'. כי באמת אם היו הכל שומעים לקול הצדיקי אמת לילך בדרך זה להאמין תמיד בה' יתברך שהכל לטובה ולתן שבח והודיה תמיד לה' יתברך בין בטובו בין בעקו כמו שכתוב, בה' אהלל דבר באלקים אהלל דבר, בודאי היו מתבטלים כל הצרות וכל הגליות לגמרי וכבר היתה גאלה שלמה. לקוטי הלכות" (חו"מ – הלכות פריקה וטעינה הלכה ד').

את השיר הלחין אלי קליין שגם הפיק מוזיקלית יחד עם איצי ברי ובכך חוזרים השניים לשתף פעולה עם אוהד מושקוביץ שבעבר כבר הוציאו מספר לא מבוטל של להיטים משותפים.

'מתבטלים כל הצרות' הוא שיר תקווה אופטימי לתקופה קשה, בתקווה ובתפילה שבפתחו של חודש אדר שבו מזלם של ישראל גובר, יתבטלו כל הצרות והגלויות ותבוא הגאולה השלימה.

לחן: אלי קליין.
מילים: רבי נתן מברסלב.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין & איצי ברי.
גיטרות : נועם בורג - חרגול.
קלידים ותכנותים: אלי קליין & איצי ברי.
בראס: דני פלאם & גרופ.
מיקס ומאסטרינג: אלי קליין & איצי ברי.
הפקה: FDD פרודקשיין בע"מ.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


תגובה 1:

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.