יום רביעי, 14 בפברואר 2024

עזריה ולוזי קלצקו - על כנפי נשרים (Wings)

הרב בן ציון קלצקו משחרר סינגל חדש בשם על כנפי נשרים (Wings) אותו מבצעים שני בניו עזריה ולוזי, את השיר כתב והלחין הרב בן ציון במטרה שנחשוב יותר על זמן הגאולה ונשתוקק שתגיע.

לשיר מצורף קליפ שנוצר באמצעות בינה מלאכותית אותו ערך הרב בן ציון בנסיון להמחיש את הגאולה העתידה על פי מקורות חז"ל (כמובן שיש רבדים עמוקים יותר ומשמעויות שונות לדברי חז"ל).

הרב בן ציון קלצקו:
חז"ל לימדו אותנו שאת השאלה הבאה ישאלו אותנו לאחר מאה ועשרים שנה ביום הדין: "האם ציפית בתשוקה לגאולה הסופית?" (צפית לישועה - שבת לא.) לענות על שאלה כזו בכנות יכול להיות מבלבל. איך אנחנו יכולים כמהים למשהו כל כך אפוף מסתורין, לחזון של עתיד גדול ונעלה שחורג מההבנה וההשגה שלנו? האם אנחנו באמת יכולים לתפוס את השינוי של העולם, את התופעה המרהיבה של תחיית המתים, או לדמיין את היום שנזכה לחזות בכבוד מלכותו של מלך המשיח?

השיר והקליפ הזה נועדו לעורר את מוחינו ולהרים את דמיוננו. העזתי לשרטט את קווי המתאר של האירועים המונומנטליים האלה. למרות שאני מודה בענווה שהתיאור שלי לא יתפוס את מלוא התהילה של העתיד לבוא, אני מקווה שהם ישמשו נקודת מוצא לגעגועים וציפייה אמיתיים לגאולה.

דרך שילוב של מילים נוקבות, לחן מרתק, ודימויים חזוניים, אני מקווה להשרות אמונה וכמיהה עמוקה יותר לעתיד המפואר שלנו. יהי רצון מלפני ה', שיצירה זו תהווה גשר למצב של תפילה, אמונה והכנות לבואו של משיח ולבניין הבית המקדש שאנו מחכים לו בכיליון עין מדי יום.

מבצעים: עזריה ולוזי קלצקו.
לחן: הרב בן ציון קלצקו.
עיבוד: ישראל אמנט.
וידאו, גרפיקה, עריכה, ואנימציה: הרב בן ציון קלצקו.

קישור לצפיה בקליפ ביוטיוב

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.