יום ראשון, 4 בפברואר 2024

אלי לוין - אלוקיי (קאבר)

הזמר והיוצר אלי לוין, משיק אלבום חדש וייחודי בשם - "אז ישיר".

דמיינו את עם ישראל בורח ממצרים, רץ דרך הים הקרוע. הם נמצאים בנחיתות מספרית גדולה, הם בורחים מצבא עוצמתי וחזק ביותר. כשהם מצליחים לעבור, הם נסגר מאחוריהם ובולע את הצבא הקטלני.

עכשיו, כל עם ישראל עומד על החוף, מביטים לאחור אל הים הסוער שזה עתה יצאו ממנו. הם מתחילים לראות חיילים מצרים שטבעו, כלי נשק, סוסים ומרכבות! הם יודעים בהכרה ברורה שכולם זה עתה ניצלו מוות בטוח!

הם פונים לראות את משה רבנו, זרועותיו מורמות לשמיים. הוא פותח את פיו להודות לה', ושיר חדש מתחיל לפרוץ מליבו. כל גבר, אישה וילד מצטרפים יחדיו כאחד, בהרמוניה!

אנחנו יודעים, אין לנו כוח לשרוד את האיומים על עם ישראל בכוחות עצמנו. רק הקב"ה יכול לספק הגנה זו. כאשר אנו מוותרים על האגו שלנו ומקבלים את הגנת הקב"ה, אף צבא בעולם לא יכול לפגוע בנו!

האלבום החדש מכיל 12 רצועות כולל כמה שירים מקוריים חדשים. "אז ישיר", "רק אתה", "ממתין" ו"תחיית המתים" הולחנו על ידי אלי לוין עצמו. "אני מאמין" הולחן על ידי חאץ לנגזם (Chatz Langsam). שאר השירים הם גרסאות כיסוי לאמנים מדהימים אחרים.
המוזיקה באלבום נוצרה והופקה על ידי המעבד הכישרוני, זליג פריבלסקי.

אחד השירים המעניינים מתוך האלבום הוא - "אלוקיי" של להקת 'עלמא' בלחנו של אליאב אובל-נאמן. זו תפילה מרגשת ומלטפת, המודה לה' על כל פעימות הלב שאנו חווים. השיר הזה מיוחד ומשמעותי כל כך בגלל הסרטון בו נראה הצעיר יהודה בכר הי"ד שר את השיר הזה במכוניתו. מאוחר יותר הוא נרצח בטבח ביום שמחת תורה על ידי המחבלים האכזרים. אפשר לראות בסרטון שיהודה היא נשמה מיוחדת שהבינה שמקור הכל הוא הקב"ה.

אלי לוין: "הקלטתי את השיר הזה לכבוד חברי שמואל קיירי, שמתחיל כל יום בהאזנה לשיר הזה. הוא מישהו שחי למען הקב"ה, מעריך כל מה שה' נותן לו, ומעורר כל מי שמכיר אותו לאהוב את הקב"ה. האזינו, שירו ביחד איתי, ושתפו".

האלבום ניתן להאזנה בפלטפורמות השונות (יוטיוב, ספוטפיי וכדו'). עם צאת האלבום משוחרר מתוכו השיר "אלוקיי".

קישור לשמיעת תקציר האלבום - יוטיוב

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.