יום חמישי, 22 בפברואר 2024

ליפא שמלצער - דראפנען

לטפס על קירות: ליפא שמלצער מפתיע בסינגל קליפ ייחודי בתפילה לזכות לאמונת ה' - דראפענן

כוכב הזמר החסידי, ליפא שמלצער, מפתיע עם סינגל סינגל חדש המלווה גם בקליפ ייחודי - "דראפענן", שיר שכתב והלחין עבורו המלחין הנודע ר' חזקי וייס.

את השיר העוסק בהתחזקות באמונה לקראת בואו של המשיח, עיבד והפיק מוזיקלית משה יאקוב, כשהוא מצורף כדרכו של ליפא לקליפ מושקע וייחודי בהפקתו של שרולי בלומנפלד.

מילים ולחן: ר' חזקי וייס.
הפקה מוזיקלית: משה יאקוב | Upbeat Haven.
מקהלה: דודי קאליש.
מיקס: יענקי כהן.
הפקת וידאו: שרולי בלומנפלד.
מפעיל זרוע: Jib Pro Films.
סיוע בהפקה: לייבי שר ומשה לייב גרוס.
ניהול פרויקטים ושיווק: SolBlum Media.
הסרטון צולם בקליימבזון, האוול, ניו ג'רזי..
יח"צ: ישראל ברגר.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


 

מילות השיר:

מ'העט זיך דראפן דראפענען, אויף די גראדע ווענט,
האט די הייליגע רוז׳ין׳ער געזאגט,
פאר משיח וועט קימען,
מ'וועט זוכען זיכען איי,
קריכן קריכן איי,
אביסל אמונה צו באקומען.

האלט דיך אן אין כאפ דיך אן אין דיין אמונה,  
האלט דיך אן אין כאפ דיך אן אין דיין אמונה,  
מזאל נישט דארפן זיכען
 מזאל נישט דארפן קריכן
כאפ דיך אן אין דיין אמונה,  מזאל נישט דארפן זיכען
מזאל נישט דארפן קריכן
כאפ מיך אן, איך בעהט דיך שכינה.

תרגום:

יצטרכו לטפס על קירות ישרות,
אמר הרבי הקדוש מרוז׳ין,
לפני שמשיח יבוא,
יחפשו ויחפשו,
יטפסו ויטפסו,
לקבל קצת אמונה.

תאחוז בי ותחזיק אותי באמונה שלך,
תאחוז בי ותחזיק אותי באמונה שלך,
שלא אצטרך לטפס,
שלא אצטרך לחפש,
תחזק אותי, תחזק בי את אמונתך,
שלא אצטרך לחפש,
שלא אצטרך לטפס,
תחזק אותי, תחזק אותי, אני מבקש ממך, שכינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.