יום שני, 5 ביוני 2023

יצחק & רובנשטיין - Better With You

השיר החדש 'Better With You' מאת הצמד יצחק ורובנשטיין (Isaac & Rubenstein) הוא ניגון אופטימי המבוסס גיטרה אקוסטית עם הרמוניות עשירות ומלודיה קליטה. הבסיס הלירי של "החיים טובים יותר איתך" היא עדות לקיומו של הקב״ה, בכך שכל היבט בחיינו מלא ועשיר, (בכך שיהודי לעולם אינו בודד), ושאפשר להגיע לפוטנציאל האמיתי שלנו רק בזכותו.

'Better With You' מבוסס על הפסוק המצוי בספר דברים (ד, ד) "ואתם הדבקים בה' אלוקיכם חיים כולכם היום". פסוק זה מלמד אותנו שהדרך לחיות את החיים באמת היא על ידי קרבה לה׳ ולתורתו ככל האפשר. אם תחזיקו באמונה חזק, היא תרים אתכם לגבהים אדירים בתחום הפיזי ובמישור הרוחני.

להרכב המוזיקלי 'Isaac & Rubenstein' יש צליל ייחודי וגדול להרכב קטן בן שלושה חלקים (דן יצחק, בנימין רובנשטיין, יצחק מרדכי), המחזיר את המוזיקה היהודית לשורשים, עם כלים חיים וסאונד יהודי אותנטי אך רענן. 'Better With You' היא הוא הסינגל השני מתוך שלוש הקלטות חיות שמוציאה הלהקה בחודשים קרובים.

אייזק ורובנשטיין יוצרים מוזיקה אקוסטית, חיה, אמיתית ויפה עם לחנים בלתי נשכחים והרמוניה עשירה שנוגעת בנפש. שילוב הסאונד היחודי שלהם הינו ביטוי לתשוקתם למוזיקה ולדבקות להשם.

שירה וקחון: דן יצחק.
שירה וגיטרה: בנימין רובינשטיין.
בס: יצחק מרדכי.
הפקה: דן אייזק ובנימין רובנשטיין
לחן: בנימין רובנשטיין
הקלטה ומיקס: אולפני רדסטון.
גרפיקה: דן אייזק.
צלם וידאו: ירמיהו ואן.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.