יום ראשון, 17 במאי 2015

חיים גולד - מי שהיינו

הזמר והיוצר חיים גולד בסינגל נוסף אותו גם כתב והלחין - "מי שהיינו" בדרך לאלבום בכורה. לסינגל מתלווה קליפ שצולם באומן שבאוקראינה.



מילים:
זוכר אז בראש השנה, נפתחה לנו דלת
הייתה בהירות, לתמיד היא נשארת פתוחה
וקרוב הוא היום בו נדע טעמה של שלווה

בשביל לא רחוק מהרבי שלנו צעדתי
הלב שם נפתח ויכולתי לשיר לי מעט
מחשבות נהפכו למילים ודברתי לאט

כן, אתה פה איתי
אתה אבא שלי
לך אספר סודותי
הם היו נסתרים, התחבאו כה עמוק מפני

ובלילה לפני
שהלכתי לישון
לחשתי לך בדממה
העולם הוא של שקר, אבל אני בטח שלך


אחר כך ניסיתי לחזור אל השביל לדבר קצת
אבל הדרך לשם, היא פתאום נעלמה מעיני
מה טוב שאמשיך לחפש ולשיר כל ימי

עכשיו מנגן איזה שיר עם צליל לא ידוע
צריך לנגן גם אם יש לך אלף שגיאות
כך נעשה שיר חדש מאותם נסיונות



ויבוא זה היום
יפתחו הדלתות
יתגלו מתנות יקרות
מי שהיינו, זה מי שניסינו להיות

ושוב אני שר 
אליך היום 
שוב מחכה לתשובה
לחפש, זה למצוא, לגלות בתוכי אמונה

תגובה 1:

  1. שיר פשוט מרגש כל פעם מחדש אני בוכה ממנו

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.