יום שני, 22 בפברואר 2016

איציק ליפסקר - אמונה


איציק ליפסקר זמר מוכשר מכפר חב"ד החליט לשחרר לכבוד חודש אדר את סינגל הבכורה שלו - "אמונה" שיר עם לחן קצבי ומקפיץ אותו הלחין איציק למילים של נ.ד. קוזלובסקי. כעת איציק עובד על חומרים נוספים בדרך לאלבום הראשון.





מילים:

אמונה היא מילה כל כך קטנה
אמונה בדרכי היא מתנה
מובילה אותי לכל מקום ולאן שאלך
את דרכי היא בונה בלי בינה בלי שום למה ואיך


בכל דור זועק אני מאמין
גם בתוך הקור אני מאמין
וביום אפור אני מאמין
שיזרח האור אני מאמין

אמונה את דרכי היא מובילה
כמו פנינה את ליבי היא מאירה
מחפש בכל עת את השביל שמאיר את הלב
והוא כאן בתוכי שר אלייך שבור ואוהב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.