יום שני, 12 בספטמבר 2016

הינדיק - יש אלוקים ♫ אלבום להורדה


'הינדיק' זמר ויוצר מוכשר החפץ בעילום שמו, הוציא לפני כמה חודשים את אלבום הבכורה - "יש אלוקים", האלבום מכיל עשרה שירים בסגנונות שונים שאת רובם כתב והלחין בעצמו, האלבום מקבל רק עכשיו את החשיפה המגיעה לו, ומשוחרר להורדה בחינם.



כמה מילים על האלבום מהינדיק:

הדיסק הראשון שלי יוצא לאוויר העולם ובו אוסף התובנות והחוויות שליקטתי במסע אל עצמי, בחיפוש התמידי.
יש לי מטרה אחת ברורה, לעשות את מה שאני צריך לעשות ולא יותר מזה. להשתמש בכלי שאלוקים נתן לי לעשות טוב בעולם וכך בחרתי את הדרך לעשות זאת כשבגיל 17 נפתחה לי התבוננות על העולם ועל עצמי- שבמקום לרוץ ולרדוף אחר כל מיני דברים כמו כסף, כבוד ופרסום התעסקתי בחיפוש אחר הפנימיות של העולם הזה למה הוא קיים? מה אני עושה פה? מה אני צריך לעשות פה?
בקיצור מהר מאוד הבנתי שאני בחיפוש אחר האמת!
על דבר אחד הסכמתי עם עצמי- "יש אלוקים".
הרגשתי אותו לאורך כל הדרך קורא לי, עוזר לי, מרמז לי עושה לי ניסים. הרגשתי שזו מתנת חינם משמיים וזה גרם לי לנחת אושר ושמחה.
לאחר כמה שנים של חיפוש מפרך התגלו לפני ספריו של רבי נחמן מברסלב ואז הרגשתי והבנתי שמצאתי אוצר של אמת.
פגשתי אנשים שחזרו מקברו שבאומן מאירי פנים, מלאי שמחה ודברי אמת בפיהם והחלטתי ליסוע.
ועכשיו אקצר כי מהרגע שהגעתי לשם חיי התמלאו בתוכן רב כך שאי אפשר לבאר את כל מה שעבר עליי, רק הבנתי שאני צריך לשתף עוד בני אדם בחוויות שאני עובר וכך עד היום בכל פעם שאני חוזר מרבי נחמן נכתב לו שיר חדש.
כיום אני בן 26, נשוי פלוס ילד ומתגורר בגליל.
מקווה שתהיה לכם שמיעה עריבה וששיריי יצליחו לגעת, לעורר, לרגש ולשמח.

הינדיק.

תגובה 1:

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.