יום רביעי, 5 באפריל 2017

המנגנים - שלמה כהן - משה לוק - ישי ריבו - מוטי שטיינמץ •◄ כולם נקבצו


"כולם נקבצו" – הלהיט החדש שילווה את הכנס הענק באצטדיון טדי

"כאיש אחד בלב אחד": הסתיימה הקלטת הלהיט המוסיקאלי החדש שילווה את מעמד הרבבות "קבלת פני רבו" של ארגון "אל המעיין" במעמד מועצת חכמי התורה בנשיאות מרן חכם שלום הכהן שליט"א, שיתקיים בחול המועד פסח הבעל"ט באצטדיון טדי בירושלים.

השיר שנבחר ללוות את המעמד ההיסטורי נקרא "כולם נקבצו" ויושמע לראשונה בביצוע בכורה חי בהשתתפות מקהלת ענק של כ-250 ילדים מרשת החינוך התורני בניצוחו של הרב מנחם אופן, שירוממו את רבבות החוגגים בשמחת החג.

השיר האנרגטי נכתב על ידי הצמד העולה אלי קליין & איצי ברי, ומבוצע על ידי תזמורת 'המנגנים' בהפקת שלום וגשל ובניצוחו של המאסטרו מוישי רוט ובהשתתפות האמנים שנוטלים חלק במעמד האדיר, ביניהם: שלמה כהן, משה לוק, ישי ריבו, מוטי שטיינמץ ועוד...

האירוע המסורתי של תנועת "אל המעיין" בשיתוף עיריית ירושלים, עומד השנה לעשות היסטוריה עם אירוע המוני וחסר תקדים שייערך באצטדיון 'טדי' המחודש המכיל כ-30,000 איש. וועדה מכינה מיוחדת שוקדת בימים אלו בקדחתנות על הפקת הכנס הענקי.

המעמד עצמו ייפתח בשעה 16:00 אחה"צ, אולם לנוכח העלייה ההמונית לברכת כהנים בכותל המערבי יופעל סביב האצטדיון מתחם לונה פארק ענק חינם עבור הילדים וכן מתחמי מזון מוזל, כבר מהשעה 12:00 בצהרים. האלפים יוכלו לחגוג את שמחת החג ולהיערך למעמד הגדול. הכניסה חופשית.

להורדה משרת מגה לחץ כאן

להורדה משרת ONEDRIVE לחץ כאן

להורדה משרת picosong לחץ כאן

להורדה משרת ג'מבו מייל לחץ כאן

תגובה 1:

  1. מגנייייייייייייייייייייייייייייבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.