יום שישי, 12 במאי 2017

מאיר דוד פארקאש - ליקוטי מוהר"ן | Meir Duvid Farkas - Likutei Moharan


הרב מאיר דוד פרקש וילד הפלא שמעון פרקש בסינגל חדש ומיוחד בשם "ליקוטי מוהר"ן". את השיר הלחין הרשי ויינברג, על העיבוד אחראי נפתלי שניצלר.

רבינו מוהרא"ש שיק זי"ע מגלה לנו מסתורים בספרו הקדוש "אשר בנחל" בזה הלשון "והנה מקובל אצלינו אשר משיח צדקנו קודם שיתחיל ללמוד לקוטי מוהר"ן במעמד אלפים ורוב רבבות אנשים, יתחיל לשיר ניגון וכולם ישירו עמו בשמחה עצומה, ומרוב תענוג ערבות נועם הניגון ישכח כל אחד מצרותיו"

ומהו הניגון אותו יבחר המשיח לפתוח את הלב לפני לימוד הספר הקדוש?
את זה מגלה לנו רבינו בספרו ליקוטי מוהר"ן, תורה ס"ד כותב רבינו שכל חכמה בעולם יש לו את הניגון שלה. והניגון הזה מעניק כח להחכמה ההוא. ומהו הניגון של ישראל קדושים

הניגון הוא מה שהיה רבינו מוהרא"ש מזמר לפני התורה על המילים של רבינו "ממלא כל עלמין וסובב כל עלמין אין שום מציאות מבלעדיך יתברך כלל, וכל תנועה ותנועה שם אלופו של עולם"

וכפי שנתפרסם עם המילים באידיש "ממלא כל עלמין וסובב כל עלמין אין שום מציאות מבלעדיך יתברך כלל, וכל תנועה ותנועה שם אלופו של עולם - דו ביזט פארמישט אין אלעמען וואס איז געווען און וועט אין יעדע תנועה, און אין יעדע בייג ווער איך מער איבערצייגט אז נאר דו ביסט דער וואס געט, ממלא כל עלמין, דו פילסט דאך אן די גאנצע וועלט כאטש דיין פנים איז אמאל פארשטעלט אוי געוואלד, ממלא כל עלמין."

מי יתן ונזכה כולנו להשתתף במעמד הוד עם משיח צדקנו, ומלאה הארץ דעה את השם.

להורדה משרת מגה לחץ כאן

להורדה משרת ONEDRIVE לחץ כאן

להורדה משרת ג'מבו מייל לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.