יום שני, 12 בפברואר 2018

ישי ריבו - אחת ולתמיד


ישי ריבו - אחת ולתמיד

הזמר והיוצר ישי ריבו עומד לקראת צאת אלבומו השלישי - "שטח אפור", האלבום החדש יכלול 11 רצועות, ניתן כעת לרכישה מוקדמת, וצפוי לצאת אי"ה בה' אדר.

מתוךהאלבום החדש "שטח אפור" יוצא כעת סינגל נוסף בשם "אחת ולתמיד".

להורדה משרת מגה לחץ כאן

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן


מילים:

שוב הרגע הזה,
אני אתה ויצרי,
אין לי פנים להפנות יותר גם לא תירוצים,
והלכתי לאיבוד, בתוך שוק הומה אדם,
עמוק בתוך זוטו של ים,
אבל אני יודע
שלא תתייאש ממני לעולם..

שוב נסתי מפניך כמו הדיוט, ברחתי להרים,
בניתי מסביבי חומות, מגדלים, חדרי חדרים..
האמת אני בוש ונכלם אין דבר שמפניך נעלם מלך חי וקיים

פזמון:
ואני רוצה לעשות רצונך כרצונך,
באמת ובתמים אחת ולתמיד,
בלי מסכים בלי מסכות, בלי לרצות לרצות,
באמת ובתמים אחת ולתמיד.

שוב הרגע הזה,
אני ליבי ובשרי,
אין לי מילים להגיד גם לא חרוזים..

הנה פרטתי את עצמי בפניך לפרוטות,
מדבר גבוהה גבוהה אבל עושה מעט מאד...
וחזרתי לסורי ושגיתי באומרי ששוב לא אחטא ואשוב
ואיכשהוא סיפקת בידי שוב

פזמון...

תגובה 1:

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.