יום שני, 12 באוגוסט 2019

דרור יצחק - מחשבות


הזמר והיוצר דרור יצחק ממשיך עם סינגל שלישי אותו הוא גם כתב והלחין בדרך לאלבום בכורה.

"מחשבות" - שיר בו פונה דרור יצחק בתמימות ובאמונה אמיתית אל השם יתברך בתפילה מעומק ליבו הכואב להיות בשמחה.

שירה מילים ולחן: דרור יצחק מלמד.
עיבוד והפקה מוזיקלית: עמוס כהן.
מיקס מאסטרינג: עמוס כהן.
גיטרות: יובי אברהם.



מילים:

שום דבר לא עולה לי.
הכל ריק בתוך הראש
מתי יגיע הרגע
שאיזה משהו יעלה לי?
ואז אוכל להריע
לפני השם יתברך.
ואז אוכל להודות
לפני בורא עולמים.

אבל עדיין קשה לי
אנא עזור לי, מלכי!

מתי יגיע הרגע
שאני כבר אבכה?
ואז אוכל להשתחרר
מכל המועקות.

אנא השם, תזכני
שעה אחת ללב נישבר!
אבל שר כל היום
אהיה כבר בשמחה.
אבל עדיין קשה לי
אנא עזור לי, מלכי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.