יום שני, 30 בדצמבר 2019

דוד שפירא - זה הבית שלי



הזמר דוד שפירא שפרץ בסערה לתודעת המוזיקה היהודית עם סינגל הבכורה לך על זה - הפך ללהיט ויראלי עם למעלה מחצי מיליון צפיות ביו טיוב. הזמיר הצעיר, בוגר מקהלת הילדים פרחי מיאמי ואח של מרדכי שפירא, החליט מאז לממש את כישרונו המוזיקלי ומפיץ כעת להיט נוסף בדרך לאלבום בכורה אי"ה, בקרוב.

הסינגל השני של שפירא הצעיר, עוסק בהגשמת חלומו כאמריקאי שעלה ומתגורר בארץ ישראל "זה הבית שלי". "הדיבור על עליה לארץ ישראל תמיד היה בבית" מספר דווי, "למעשה הוריי שאפו לשם, ושלושה האחים עשו עליה לפניי, וכבר גרים בירושלים".

גם בשיר זה מתמקד דוד (או DUVIE באנגלית) שפירא, במסר אישי שהולחן והופק בסגנון פופ עדכני. הוא מתאר התחושות שממלאות אותו כ'חוצניק' שכבר לא חי בגלות, אלא עושה את מה שמתבקש מכל יהודי: לעלות לארץ הקודש, להשתקע בה ולגדל בשמחה את הדור הראשון במשפחתו הגרעינית על אדמת ארץ ישראל הקדושה.

"זה חלום שאני מגשים בכל יום מחדש" מסכם שפירא, שמנסה להעביר בשיר את תחושת הגאווה שהוא חש בלהיות חלק מארץ ישראל ולגדל כאן את ילדיו.

אני נושם טועם, אני שומע ורואה, כאן במקום הזה.
את כל מה שהיה, ואת כל מה שעוד יהיה, רק במקום הזה.
אני שייך, הלב נמשך לארץ, אני בוחר, להישאר בארץ, הכל כדאי, כי אני חי בארץ ישראל.
This is my home, this is the place to be
מרגיש את אלוקי כאן בקרבי, אז תעלה, אחי, ושב איתי, This is my home - זה המקום שלי.


האלבום שבדרך מתאר את מסע חייו של דווי מנקודת מבטו האישית. את המסרים שהוא אוסף במסע הזה, הוא משתף במוזיקה ודרך קליפים נלווים. לשיר החדש הופק קליפ מרהיב שסוקר את אתריי התיירות והמורשת היהודיים בארץ ישראל.

מילים: מרים ישראלי.
לחן: ארי גולדוואג.
הפקה מוזיקלית: דניאל קפלר ואיאן פרייטור.



לצפיה בקליפ:

19 תגובות:

  1. אחד המגניבים פשוט כמו אחיו מרדכי ואולי הוא עוד יכבוש את הפסגה!!!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מספיק להשוות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
  2. דוד- התחלת- [והמשכת] על רגל ימין, יש לך קול בדיוק כמו אחיך מרדכי, וזה הדבר שבגללו אתה תצליח!

    השבמחק
  3. ממש יפה וזה לא יפה להשוות כל הזמן בינו לאחיו אפילו ששתיהם מוצלחים

    השבמחק
  4. ממש יפה,,,,🎶💯💯💯💯💯💯💋💗💯💯💯💯💯💯💯💯🎶🎶💗💖💔💋💯💯💯💯💯💯💯מושלם

    השבמחק
  5. דוד ! חיכינו!!!!!!!!!!
    חיכינו לך מאז מיאמי!!!!
    זה לא קשור למרדכי בכללל!!!!!
    יד לך קול מדהים ונדיר וממש נוגע!! גם כל הסגנון והאופי!!!! תמשיך לעשות לעלות ולהצליח

    השבמחק
  6. דוד חיכיענו וחיכינו!!!! מאז מיאמי חיכינו!!!!!!! ומה הקשר בכלל מרדכי לא הבנתי.
    יד לך קול מדהים ושירה מהממת ונוגעת. תעלה ותצליח תמיד!!!!!!!

    השבמחק
  7. שיר פשוט 💯מם 💯לף
    אין עליך בעולם
    חולה עליך
    אין כמותך תמשיך להוציא שירים תודה!!!!!!!

    השבמחק
  8. איזה פירגונים!
    נראה לי מרדכי שפירא קצת מתחיל לקנא

    האמת ששניהם מוכשרים בטרוף,ואין ספק שהכישרון עובר כנראה במשפחה,
    תמשיכו לייצר להיטים בלי סוף אנחנו נהנים מכל רגע!

    השבמחק
  9. שיר מטורףףףףףףףףףףףףף
    לא הצלחנו לראות את הקליפ נשמח שישלחו לנו

    השבמחק
  10. מושלם כשרוני ואין על מירי ישראלי....

    השבמחק
  11. למה לא סמתה את התגובה לי

    השבמחק
  12. דוד אתה תותח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    יש לך קול נדיר!!!!!!!!!!!!!!
    תמשיך לעשות עוד שירים!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  13. נדיר ביותר
    אין לך מושג כמה אני שומע שוב ושוב את השירים מבלי שיימאס

    השבמחק
  14. היי,מישהו יודע למה הזמר המוצלח הזה הפסיק להוציא שירים? הוא לא היה בדרך לאלבום או מה,

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.