יום שלישי, 5 בינואר 2021

יעקב וסילביץ - אבא

הזמר והיוצר יעקב וסילביטש (Yaakov Wasilewicz) יוצא עם סינגל חדש בשם "אבא", שיר אותו הוא גם כתב והלחין בעקבות הקשיים שעבר בשנה האחרונה.

"התקופה שעברה עלינו במשך השנה האחרונה הייתה מאתגרת מאוד עבור כולנו.
זו הייתה שנה שחוויתי בה כל כך הרבה קשיים עד שדיברתי עם ה'.
אני זוכר שעצמתי עיניים ושפכתי את ליבי בשיחה שקיימתי איתו.
מה שיצא אז מפי היו אלה מילים ממש של השיר הזה.
תוך כדי דיבור אליו התנגנה לי גם מנגינה.

מה שאתה עומד לשמוע הוא לא רק שיר ... זו התפילה המאוד אישית שלי שכתבתי בתקופה חשוכה מאוד בה מצאתי את עצמי באותה תקופה, התפילה הזו מאוד עזרה לי להישאר חזק וחיובי, כי ידעתי שבעולם הזה לעולם לא אבין מדוע קשיים צריכים לקרות.

במקום זאת החלטתי באותו רגע חשוך מאוד להזכיר לעצמי ולהתמקד בכל הדברים הטובים שהקב"ה עשה לי עד עכשיו, להיזכר בכל אותם דברים טובים גרם לי להבין עד כמה אני אוהב את ה'. זה גרם לי להבין שאני הילד שלו והוא אבא שלי, ומכיוון שהוא אבי אני אוהב אותו, לא משנה מה יקרה...

כולנו מתמודדים עם כל מיני קשיים כל הזמן, מה שעוזר לנו להתקדם הוא האמונה שכל מה שאבינו, אבא שלנו עושה, הוא לטובה.

אני מקווה ומתפלל שהשיר הזה יעזור לכולנו להישאר חזקים וחיוביים בתקופות קשות ומאתגרות מאוד."

לחן וביצוע: יעקב וסילביץ'.
עיבוד והפקה מוזיקאלית: הלל קאפניק.
סיוע בהפקה: ברוך נפתל.
כינור: מרים וייס.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן

לצפיה בקליפ:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.