יום רביעי, 1 בספטמבר 2021

אלי לוין - אין שום יאוש בעולם (Never Give Up!)

האחים בלומשטיין ממשיכים עם הפרוייקט המוזיקלי 'טנקיו השם' (TYH), ומוציאים שיר חדש בשם "אין שום יאוש בעולם" או בשמו השני - Never Give Up! (לעולם אל תוותר).

השיר החדש יוצא לקראת ראש השנה בעקבות העניין להיות אצל ר' נחמן מברסלב זיע"א, שהטביע את הרעיון של "אין שום ייאוש בעולם".

ציטוט קטע מתוך ליקוטי מוהר"ן תניינא עח, המקור לדברי ר' נחמן:

"והכלל כי אסור לייאש עצמו, כי אפילו איש פשוט ואינו יכול ללמוד כלל, או שהוא במקום שאי אפשר לו ללמוד וכיוצא בזה, אף על פי כן גם בעת פשיטותו צריך להחזיק עצמו ביראת ה' ובעבודה פשוטה לפי בחינתו, כי גם אז הוא מקבל חיות מהתורה כנ"ל, ע"י איש פשוט הגדול, היינו הצדיק הגדול, שהוא לפעמים איש פשוט, שהוא מחיה את כולם כנ"ל.
ואפילו מי שהוא חס ושלום במדרגה התחתונה לגמרי, חס ושלום, רחמנא ליצלן, אפילו אם מונח בשאול תחתיות רחמנא ליצלן, אף על פי כן אל יתייאש עצמו, ויקיים "מבטן שאול שועתי" (יונה ב), ויחזיק עצמו במה שיוכל, כי גם הוא יכול לחזור ולשוב ולקבל חיות מהתורה ע"י הצדיק הנ"ל.

והעיקר - לחזק עצמו בכל מה שאפשר, כי אין שום ייאוש בעולם כלל (ואמר אז בזה הלשון: קיין ייאוש איז גאר ניט פאר האנדין), ומשך מאד אלו התיבות קיין ייאוש וכו' ואמרם בכח גדול ובעמקות נפלא ונורא מאד, כדי להורות ולרמז לכל אחד ואחד לדורות, שלא יתייאש בשום אופן בעולם, אפילו אם יעבור עליו מה, ואיך שהוא, אפילו אם נפל למקום שנפל רחמנא ליצלן, מאחר שמחזק עצמו במה שהוא (במשהו), עדיין יש לו תקווה לשוב ולחזור אליו יתברך". ע"כ.

בסוף השיר נוסף הקלטה בו שומעים את ר' שלמה קרליבך מדבר על דברי ר' נחמן הנ"ל.

לחן: האחים בלומשטיין, מומו באומן, אלי לוין.
ביצוע: אלי לוין.
הפקה מוזיקלית: דני גרוס.
הפקת אולפני Farbrengable.
לע״נ אברהם ביינוש בן יחיאל יהודה הכהן ז"ל.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.