יום חמישי, 21 באוקטובר 2021

דניאל ברונשטיין & יצחק יהודה פלטשק - אב הרחמן

דניאל ברונשטיין ויצחק יהודה פלטשק בסינגל מרגש: "אב הרחמן"

יש זמנים שאנו חשים שאנו מרוחקים מה'. יש לנו שאלות, האם הוא מקשיב למה שבמחשבותיי? האם הוא שומע אותי? האם הוא יודע מה שאני עובר? לכל אחד יש את האתגרים שלו בחיים.

"כאשר אני מתפלל ומגיע למילות התפילה - "אב הרחמן" אני מתבונן במילים, ומבחין ברעיון שיוצא מזה, וזה משמח אותי מאד לראות שה' רוצה שנאמר לו את מה שבליבנו, וה' דואג לנו כל כך ונתן לנו את ההזדמנות לבקש ממנו זאת שלושה פעמים ביום.

לכן פניתי לידידי הטוב, המפיק שלמה זוננברג, שיצר לשיר עיבוד מדהים.
אני מקווה שהשיר יעורר אתכם להכיר בכך שהשם אוהב אתכם.

לסיום, אני רוצה להודות לאיש הקרוב אליי ביותר, שהפך את השיר למציאות, המלחין הלל אנגלרד."

שירה: דניאל ברונשטיין ויצחק יהודה פלטשק.
לחן: הלל אנגלרד, יצחק יהודה פלטשק ושלמה זוננברג.
קולות רקע: יעקב רוזנבלום.
עיצוב עטיפה: דינה גולדברג.
מיקס ומאסטרינג: משה סיגל.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.