יום שישי, 19 בנובמבר 2021

זאבי ויינשטוק & ארי צוקר - אנעים זמירות

זאבי ויינשטוק וארי צוקר חוזרים בסינגל נפלא ומרגש שנקרא "אנעים זמירות". השיר הזה בשונה משיריו הקודמים של זאבי מוקדש לזכרו של אדם עדין נפש, בעל יכולת התמדה ואהבה אדירה למשפחתו וחבריו ולדרך התורה, ג'יי אגולר (יוסף אליהו בן יעקב לייב).

אהבתו לה' הייתה מובעת על ידיו בדרך החזנות של "אנעים זמירות" הוא תמיד חש שהתפילה הזו היא השבח הגדול ביותר לקדוש ברוך הוא והיה מבטא כל מילה מהפיוט בקולו הנפלא במיוחד בראש השנה ויום הכיפורים.

הוא הפנים את המילים של "אנעים זמירות" ודאג לעשות קידום השם בהתנהגותו העדינה עם כל מי שבא איתו במגע.

במשך שני הימים הנוראים האחרונים, בית הכנסת שלו, קהילת דרכי נועם באושנסייד, מתגעגעת לשמוע את קולו מוביל ומרגש  את הציבור להתקרב לה' ובין אדם לחברו.

יהי רצון שהשיר הזה יהיה לזכרו שהמורשת שלו לעולם לא תשכח.

"אנעים זמירות" עובד והופק על ידי חברו הוותיק של ארי, חבר הלהקה שלו (לב טהור), אלי שוובל המוכשר. אלי התברך בכישרון מיוחד לתת לשירים לדבר בעד עצמם מבלי להפיק אותם באופן מוגזם שיחפה על השיר עצמו ויפריע לו. השיר, המנגינה והעיבודים שנעשו בזהירות הם בדיוק מה שנזקק כדי לתת ללחן ולקולות לקבל את המקום הראוי להם.

"יש משהו טהור כל כך בקולות של זאבי", אומר צוקר, "כך שאין לך ברירה אלא לחוש את הרגש העמוק העולה מהשיר". אנעים זמירות הוא שירו החמישי של זאבי עד עתה, ונראה שעם כל שיר נוסף הוא נהיה טוב יותר ומעורר את החשק להאזין לו כשהוא שר.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


תגובה 1:

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.