יום שישי, 24 בדצמבר 2021

נחמן תורג'מן - מוחל וסולח

הזמר נחמן תורגמ'ן ממשיך עם פרוייקט החידושים שלו, ומשחרר סינגל נוסף, השני מתוך אלבום שני עליו הוא עובד כעת.

"מוחל וסולח" - גרסת כיסוי לשיר ישראלי עם מילים חדשות שכתב והלביש נחמן על לחן של דולב רם, פן חזות ויעקב למאי.

מילים ושירה: נחמן תורג'מן.
לחן: דולב רם, פן חזות, יעקב למאי.
מיקס ומאסטרינג: אביחי הריסון.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

 

מילות השיר:

אתה חי בתוכי, פועם בתוך ליבי
גם אם נדמה שאתה רחוק, תמיד אתה אצלי
ואתה בכל מקום, בליל וגם ביום
ואיך אתה עלי שומר, גם בחלום.

אין כמוך בורא עולם, איך אתה אוהב
ואתה תמיד מוחל וגם סולח
רק מבין אותי ואיך טעיתי, היצר משתולל
רק חוזר עכשיו, ומבקש את סליחתך ומתפלל.

לא יכול עוד בלעדיו, כי לי הוא גם אב
איך הוא כזה רחמן ודואג לי, רק חוזר אליו
כי עם אבא טוב, יש כוחות לסחוב, ואני מתחיל מייד ישועות לשאוב
אוהב אותו כל כך, כי כמוהו אין, וגם אין לנו על מי להישען.

אין כמוך בורא עולם, איך אתה אוהב
ואתה תמיד מוחל וגם סולח
רק מבין אותי ואיך טעיתי, היצר משתולל
רק חוזר עכשיו, ומבקש את סליחתך ומתפלל.

אין כמוך בורא עולם, איך אתה אוהב
ואתה תמיד מוחל וגם סולח
רק מבין אותי ואיך טעיתי, היצר משתולל
רק חוזר עכשיו, ומבקש את סליחתך ומתפלל.

תגובה 1:

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.