יום רביעי, 16 במרץ 2022

מאיר פרידמן & ישי הרשקוביץ - ועל כולם

ישי הרשקוביץ ומאיר פרידמן בסינגל הודיה לה': ועל כולם

השיר הזה חובר בשבח והודיה לריבונו של עולם,
התקופה האחרונה שינתה את הראיה שלי על החיים.
סבתי נלקחה מאיתנו מהמחלה הארורה וסבא אחר חטף שבץ מוחי ל״ע
והכל קרה באותו זמן...
בימים אלו אני מודה לריבונו של עולם על כל צעד ושעל בחיי, ואני מקווה שאף פעם לא ניקח את החיים כמובנים מאליהם.
בזמן שאני מקליט את השיר הזה בחסדי ה' התארסתי,
אני לא יכול להפסיק להודות על כל הטוב שהשם משפיע עלינו.
שתמיד נזכה לראות את חסד ה׳
מקווה שתיהנו מהשיר
תודה ה׳
ישי.

הופקה: דאבל M הפקות.
לחן: ישי הרשקוביץ.
שירה: מאיר פרידמן & ישי הרשקוביץ.
עיבוד מקהלה: משה פרומוביץ & מענדי מרץ.
עיבוד מוזיקלי: משה פרומוביץ.
גיטרה: אבי סינגולדה.
עיבוד נשפנים: שמעון סטרוהלי.
הקלטה, עריכה, מיקס ומאסטרינג: מנדי מרץ.
עיצוב עטיפה: PR Marketing Group.
הפצה דיגיטלית: מוטי קליין @ מיוזיק אונטיים.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.