יום רביעי, 7 בספטמבר 2022

שמואל פרדניק - תן לי תפילה

'תן לי תפילה' - סינגל שני למוזיקאי והיוצר המסקרן

אם תהיתם לעצמכם איך נשמע פופ איכותי, מלא באישיות ולא מתאמץ לנסות ולהיות משהו אחר, הנה לכם – הזמר והיוצר שמואל פרדניק.

מהרגע שיצא סינגל הבכורה שלו "תעצרו את העולם" לפני ארבעה חודשים ועד היום, הוא הושמע יותר מארבע מאות פעמים (!) בתחנות הרדיו השונות.
שמואל הוא תופעה מסקרנת שרוקמת עור וגידים ומסתמנת להיות הדבר הבא. בפלטפורמה שבה כמעט ולא רואים אמנים מסוגו, הוא הושמע למעלה מ־100,000 פעמים.

שמואל פרדניק בן העשרים וחמש גדל ביישוב אפרת, נשוי ואב לילד. הוא מגיע ממשפחה מוזיקלית, מנגן על שלל כלים (צ'לו, תופים, פסנתר וגיטרה) ומתפקד כמו תזמורת שלמה של איש אחד.

שמואל הוא שילוב נדיר של זמר נשמה מבטן ומוזיקאי שיודע ליצור מלודיות קליטות שההשראה להן הוא פופ אנגלי ואמריקאי. הטקסטים שלו מלאים במהות ובאמונה, ההגשה שלו עדינה וכנה וההפקה המוזיקלית שהוא יוצר משדרת בינלאומיות, בשונה אולי מהז'אנר שישייכו אותו אליו במבט ראשון.

"תן לי תפילה" - הסינגל השני שיוצא כעת הוא יצירה המנונית שכולה רגש ונשמה. בעדינות וברכות מלאה  בסנטימנטים, שמואל מצליח לגעת בלבבות.

וכך הוא מספר על השיר החדש:
"תן לי תפילה הגיע אליי בעוצמה מאוד גדולה. הוא מנסה להביע את הגעגוע ולהרגיש את הגעגוע. לגעת בקרבה המתוקה שנוצרת מהמרחק הכי גדול. ניסיתי לרתום את כוחות החיים שמתגלים דווקא מתוך החושך, ומתוך זה 'תן לי תפילה' הגיע אליי, וכמו חבר טוב, הוא תמיד חוזר אליי ברגעים שאני הכי זקוק לו. לפעמים תפילה אחת כנה זה כל מה שאנחנו צריכים."

מילים ולחן: שמואל פרדניק.
הפקה מוזיקלית, פסנתר: שמואל פרדניק.
פסנתר נוסף: ערן קליין.
ניהול קשתנים, תווים וניצוח: אייל גזונטהייט.
תזמור: אייל גזונטהייט ושמואל פרדניק.
ויולה: תם כהן.
צ'לו: הדס כספי.
קונטרבס: קאי ג'אק.
תופים: אביתר שפירא.
עריכת מיתרים: אייל גזונטהייט, אהוד שעוואט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


14 תגובות:

  1. וואווווווו איזה שיר!!! אי אפשר לבטא את היופי שלו במילים שיר שנכנס לך לנשמה וקול מלאכי יש לו בואנה שמואל שאפו הפצצת!

    השבמחק
  2. מדהים מדהים מדהים!!! מרגש נוגע אמיתי!! זאת מוזיקה!!! תוציא עוד שירים כאלה זה מתנה לעולם!!!

    השבמחק
  3. אין אין עליך יא מלך!! חולה על השירים שלך! תמשיך להוציא שירים כאלה יפים!! אוהב אותך!!!

    השבמחק
  4. רוצה תפילה? - גם אני.. (אחלה שיר)

    השבמחק
  5. אוהבת אוהבת אוהבת את המוסיקה שלו ♡♡♡

    השבמחק
  6. מדהים! שיר מיוחד

    השבמחק
  7. אמא'לה איזה שיר!!! איזה קול שמוווואללל!!! צמרמורות!!!

    השבמחק
  8. שיר מדהים בקנה מידה מטורף,
    שחודר בנשמה עמוק.
    רק יש לי תחושה שזה מין כפירה להגיד "ריבונו של עולם מה לך נרדם" לא?!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה...
      השיר נדיר אבל רבוש"ע לא נרדם אף פעם..

      מחק
    2. נכון מאודדדד השיר ממש יפה אבל...

      מחק
  9. זה שיר ממש מיוחד, חודר עמוק לנפש, מאוד אהבתי אבל נראה לי שאולי כדאי לשנות בסוף השיר במקום "מה לך נרדם?" אפשר לומר "ריבונו של עולם, אתה כל כך מושלם, תציל אותי" כי זה סוג של כפירה ככה לומר כי ה' יתברך אף פעם לא נרדם!

    השבמחק
  10. השם שלי אמיר ואני חוזר בתשובה ואני שמח ששמעתי את השיר הזה חיזקת אותי אני מעריך אותך שמואל תוציא עוד דברים כאלה לאור העולם הזה הוא צריך את זה

    השבמחק
  11. שיר מטורףף ומצמרר ממש, זה ממש מחזק אותי בזמנים קשים- תודה לך , שמואל, אתה אלוף, אתה מלךךךךך

    השבמחק
  12. שיר מטוררררררררף

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.