יום שישי, 16 בדצמבר 2022

להקת זושא - פתחו לי

הזמר שלמה גייסין והגיטריסט זכריה גולדשמידט מרכיבים יחד את 'להקת זושא', את שם הלהקה הם החליטו לקרוא על שמו של רבינו משולם זושא (זוסיא | זוסמן | זיסל) מאניפולי זיע"א, עקב האמרה שמיוחסת אליו "אם ישאלו אותי בשמים למה לא הייתי אלימלך (אחיו) - אדע מה להשיב, אבל אם ישאלו אותי למה לא הייתי זוסיא - יסתתמו טענותי". זהו המסר שחברי הלהקה רוצים להעביר הלאה דרך המוזיקה שלהם - שכל אדם ינצל את הכוחות שלו, ולא יתייאש מכך שהוא לא מצליח להיות כמו מישהו אחר, כי אף אחד אחר לא יחליף את הייעוד הייחודי שלך בעולם.

חברי להקת זושא מוציאים כעת סינגל חדש בשם - "פתחו לי" לחן חדש למילים מתוך ההלל (תהילים קיח פסוקים יט - כד).

חברי הלהקה: המנגינה הזו ירדה לעולם בבת אחת, ללא הפרעה, בזרם ישיר מהקב"ה. זו הזדמנות לחבר את עבודת התפילה שלנו עם כולכם, שתצטרפו לחיפוש שלנו אחר חיבור בין אנשים לבין המקור המאחד שלנו.

החיוביות והאור האינסופי של אלוקים מאיר סביבנו ואנו מתפללים שנבין "שזה היום עשה השם, נגילה ונשמחה בו". אנו מבקשים שהדלתות יהיו פתוחות עבורנו כדי לנצל את ההזדמנות לחיות כל רגע בצורה של טוב לב, אדיבות ושמחה.

הפקה: ג'ון סיל - מייסון ג'אר מיוזיק.
עיצוב: אניטה סובל.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.