יום חמישי, 31 באוגוסט 2023

אודי אולמן - תודה

חוגגים 20 שנה: אודי אולמן וא. א. שטרן אומרים תודה בסינגל חדש

בדיוק לפני 20 שנה, בתקופה זו השיק המלחין והיוצר א. א. שטרן את אלבומו "הוי משיח" בו כיכב הזמר אודי אולמן בלהיט "אשרי מי" לצד גדולי וטובי זמר נוספים כמו יהודה דים ואברומי וייס, כשמאז עוד התנגנו בעולם המוני צלילים ובינתיים הספיק א. א. שטרן להשיק אלבום נוסף בשם "ת.ת.א. סלה" וסינגלים נוספים, בין הבולטים שבהם "הדף היומי" ו"שש מצוות".

בימים אלו רגע לפני סיום שנת תשפ"ג ובעקבות החגיגות של 20 שנות מוזיקה ויצירה בחרו א. א. שטרן ואולמן לעשות זאת שוב ומגישים את הסינגל - "תודה".

בשיר החדש הם מבקשים להזכיר לנו שעלינו להמשיך ולומר "תודה" לבורא עולם על אף שקשה לנו להבין את כל מה שקורה בארץ ובעולם, אם זה מלחמות, מחלוקות, פירוד חלילה או ההתנגדות העזה לכל דבר שבקדושה, וכשאנו אומרים "תודה" על כל הקורה איתנו יום יום אנו מפגינים אמונה שאכן הכל לטובה.

לצד העיבוד החדיש הקליל והססגוני של המעבד המוכשר ג'ף הורוביץ, גם כאן הקפיד א. א. שטרן להמשיך עם המוטו שמוביל אותו כבר למעלה מ־20 שנה של שיתוף פעולה עם טובי הזמרים מכל העדות החוגים והמגזרים, כל זאת כדי לשדר אחדות ואהבת ישראל.

כדי שה"תודה" תקבל את הביטוי הראוי לה, עטף שטרן את ההפקה הזו בקליפ מילים טיפוגרפי יפהפה ומשובב נפש מבית .T.F הפקות - שלא ישאיר אתכם אדישים מלקום ולומר "תודה" לאבא'לה שבשמים.

שירה: אודי אולמן.
מילים ולחן: א. א. שטרן.
עיבוד: ג'ף הורוביץ.
גיטרות: אבי סינגולדה.
צילום סטילס: יניב דויטש.
קליפ טיפוגרפי ועיצוב גרפי: תרצה פישמן - .T.F הפקות.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.