יום רביעי, 3 ביולי 2024

נתנאל אבקסיס - לא לבד

כי הוא הנותן לך כח: נתנאל אבקסיס בסינגל מרגש - לא לבד

האמן והיוצר נתנאל אבקסיס ממשיך בדרכו המוזיקלית היחודית עם סינגל חדש ומרגש אותו כתב "לא לבד". העיבוד וההפקה המוזיקלית של יצחק סוויסה.

נתנאל כותב: השיר אתה לא לבד נכתב עבור כל חיילנו שנלחמים במלחמה העקובה מדם, ובפרט עבור החיילים שנפגעו במלחמה זו, וכבר לא יחזרו למה שהיו פעם...

עורר אותי לשיר חייל אחד שנפגע בטראומה גדולה, כשהוא אמר לי שהוא רוצה לחזור שוב להילחם עם חבריו, דבר שממש ריגש אותי. מניין יש להם כח לחיילים האלו לחזור שוב גם אחרי שהם נפצעו, ומכאן נולד השיר אתה לא לבד, שיר שיתן בעז"ה כח לחיילים לחזור, להילחם ולהגן בגופם על עם ישראל. שידעו שהם אף פעם לא לבד ושגם מקצה הארץ הקב"ה אוסף אותם ומחבקם.

מילים ולחן: נתנאל אבקסיס.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יצחק סוויסה.
תופים: אבי אבידני.
גיטרות: בני וויל.
קלידים: בני וייס.
עוד: יצחק סוויסה.
אולפני  הקלטות: אולטראסאונד קרית גת, בני וויל.
מיקס ומאסטרינג: רון תיכון.
גרפיקה: GRAPHIC - Nadav.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


יום שני, 1 ביולי 2024

אהרן רזאל & אביאל סולטן - כזה היית (לזכר צביקה לביא היד)

הזמר והיוצר אהרון רזאל מגיש דואט מיוחד עם אביאל סולטן - "כזה היית", שיר לזכרו של רס"ר צביקה לביא הי"ד, מעלי, לוחם בגדוד 699, עוצבת 'חצי האש' (551), נפטר מפצעיו ביום כ"ט בכסלו התשפ"ד לאחר שנפצע באורח אנוש (כשלוש שבועות קודם) בצפון רצועת עזה.

את המילים כתב חברו הטוב אביב גטסוף, שפנה בהמשך לאהרון רזאל ויחד יצרו את השיר החדש - "כזה היית".

אביב גטסוף מספר:
קשה לי לתאר במילים את חברי היקר צביקה. הוא פשוט הקרין המון טוב ואהבה עם מתיקות כזו עדינה. תמיד ניגש למציאות מתוך עין טובה וחמלה כלפי עצמו והסביבה.

צביקה התמסר לדברים שחשובים לו בחיים שהיו גם מקור הכוח שלו- תורה ועבודת ה', משפחה ונתינה. יושר, ענוה, הקשבה, התמדה, פשטות והכרת הטוב היו מנת חלקו. האמין באפשרות לייצר שינויים בחיים. צביקה היה גיבור אמיתי, אדם שבחר לאהוב את כל החלקים הקיימים בו ולהיות בהתקדמות תוך עבודה מתמדת.

מאז לכתו הגעגוע אליו הוא גדול. במהלך המילואים לא יכולתי להפסיק לחשוב עליו, במיוחד בשעות השמירה הדוממות של הלילה. באחת מהן חשבתי עם עצמי איך לעבד את האבדה שלו ואז עלה בי הרצון לכתוב לו שיר. צביקה היה אדם מוזיקלי וניגן על גיטרה ופסנתר לכן זה מאוד התחבר לי. גם לנו היה חיבור דרך המוזיקה והיינו שולחים אחד לשני שירים שאהבנו.

כמה יקר היה לי הקשר המיוחד עם צביקה. היא היתה מלאה בטהרה, אמת וטוב. רציתי שהעולם ייחשף לטוב הזה שצביקה הביא איתו וכך מצאתי את עצמי פונה לאהרן רזאל. לא ידעתי בדיוק מה יקרה אבל הייתי נחוש בדעתי ושלחתי לו את המילים... בהליך מופלא של מפגשים, שיחות טלפון, שליחת סקיצות ועבודה משותפת השיר הזה נולד.

תודה גדולה לאהרן על מסע מרגש.
תודה גדולה לקב"ה על הזכות להיות שליח ועל כל השליחים שבדרך.

כשצביקה נפצע, החובש שטיפל בו לא חשב שהוא ישרוד וביקש ממנו למסור מילות פרידה למשפחה. בשארית  כוחותיו, צביקה הצליח לומר מילה אחת, את מילתו האחרונה שהיתה תמצית חייו - “אהבה”.

מילים: אביב גטסוף.
לחן ועיבוד: אהרן רזאל.
שירה: אהרן רזאל ואביאל סולטן.
הפקה מוזיקלית: אבי טל ואהרן רזאל.
גיטרות: בני וויל.
פסנתר: אהרן רזאל.
צ׳לו, כלי מיתר: יועד ניר.
עיבוד כלי מיתר: אהרן רזאל, אבי טל, יועד ניר.
הקלטת כלי מיתר באולפן של יועד ניר.
מיקס מאסטרינג: אולפני מידיקול, ירושלים 2024.
אנימציה: שי גטסוף.

קישור לקובץ בגוגל דרייב