יום שלישי, 9 ביולי 2024

אלכס קלייר & מתתיהו - ופרצת (הפיצו אור - Spread Light)

מפיצים אור בעולם: 'תודה לך השם' מגישים סינגל נוסף עם אלכס קלייר ומתתיהו לקראת ג' תמוז - ופרצת | Spread Light

לרגל ג' בתמוז, יום השנה השלושים להסתלקות הרבי מליובאוויטש , 'תודה לך השם' גאים להכריז על השקת הסינגל המרגש - "ופרצת" (הפיצו אור - Spread Light).

השיר מציג שיתוף פעולה בין שני אמנים בינלאומיים: הזמר והיוצר אלכס קלייר, ששיריו נוגעים בקהלים גדולים ברחבי העולם, ו'מתיסיהו', שהמוזיקה שלו תמיד העבירה את המסרים היהודיים העמוקים ביותר. שיר זה מחווה למורשת המתמשכת ולתורתו של הרבי, שגישתו ממשיכה לעורר השראה ולהנחות רבים.

דבריו של הרבי מליובאוויטש זיע"א, ממשיכים להדהד לנצח נצחים, הגישה המהפכנית שלו להאיר אפילו את המקומות האפלים ביותר מגלמים את שיאה של מסורת יהודית בת אלפי שנים. משימתו המהפכנית להאיר את הפינות החשוכות בעולם באור התורה והמצוות, הותירה חותם בל יימחה בלבם של אנשים אינספור. הוא נטע בכל אחד מאיתנו תחושת ייעוד עמוקה ומטרה קדושה, ונתן לנו כוח להכיר בתפקידנו החיוני בסיפור הגדול של ההיסטוריה.

"הפיצו אור" מבטא את מהות משימתו הכפולה של הרבי: להפיץ אור, אהבה ומודעות לה' הן כלפי חוץ, לעולם, והן כלפי פנים, אל תוך החלקים העמוקים ביותר של לבנו. השיר מהדהד את קריאתו של הרבי לפעול, ומפציר בנו להביא את בשורת הציפייה למשיח לכל פינה בעולם.

מאז הסתלקותו של הרבי לפני 30 שנה, חלה עלייה עצומה במימוש החזון שלו, כאשר אינספור יחידים וקהילות אימצו והפיצו את תורתו, כשהם מביאים אור ותקווה לכל חלקי העולם. הרבי היה הדוגמה המובהקת להפצת אור גם הרחק מקהל חסידיו הישירים.


הרבי מלויבאוויטש, רבי מנחם מנדל שניאורסון זצ"ל, היה דמות מרכזית בחיים היהודיים. הוא היה ידוע בחכמתו העמוקה, אהבתו האינסופית לכל אדם, ומסירותו הבלתי מתפשרת להפצת אור התורה והמצוות. תורתו ויוזמותיו ממשיכות לעורר השראה ולהנחות אנשים בעולם.

ג' בתמוז מציין את יום השנה להסתלקותו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל. זהו יום של התבוננות, לימוד, וחידוש המחויבות למשימתו של הרבי להביא טוב וחסד לעולם.

השיר החדש "הפיצו אור" הוא מחווה מרגשת לתורתו של הרבי, המבטאת את מהות המסר והמשימה שלו. היא פועלת לכולם להפיץ אור ולזרז את הביאת המשיח.

אודות האמנים:
אלכס קלייר הוא זמר ויוצר בריטי מפורסם, הידוע בקולו העוצמתי ובמוזיקה העמוקה והמרגשת שלו. עם להיטים כמו "קרוב מדי" וסגנון המשלב רוק, אלקטרוניקה ונשמה, קלייר שבה את לב העולם העולם. מחויבותו לאמונתו ותרבותו היהודית ניכרת באמנותו, מה שעשה אותו לאיש המושלם לפרויקט משמעותי זה.

מתתיהו מילר הוא זמר רגאיי יהודי-אמריקאי, ראפר ומוזיקאי רוק אלטרנטיבי. ידוע בשילוב הייחודי שלו בין רגאיי, רוק והיפ הופ, מתיסיהו זכה להכרה בינלאומית עם שירים כמו "King Without a Crown" ו"One Day". המוזיקה שלו משקפת את המסעו הרוחני ומורשתו היהודית, ומתאימה בצורה מושלמת עם הנושא של השיר "הפיצו אור".

לחן: האחים בלומשטיין.
עיבוד והפקה מוזיקלית: מנדי פורטנוי.
מיקס: ירון סאפר ומנדי פורטנוי.
מאסטרינג: ירון סאפר.
בס: דני שנידרמן.
גיטרות: חנן רובינשטיין.
קלידים: מנדי פורטנוי.
קולות רקע: מנדי וישראל פורטנוי.
כלי מיתר: אורן צור.
הפקת קליפ: מנדי פורטנוי.
במאי: קרלוס ויגל.
חברת הפקה: SC Events.
עיצוב עטיפה: יעקב יוספי.

 קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


מילים:

וּפָרַצְתָּ יָמָּה וָקֵדְמָה וְצָפֹנָה וָנֶגְבָּה

Spread Out
Spread Light
Spread Love
All Around The World

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.