יום שלישי, 16 באפריל 2024

קובי גרינבוים - שירה חדשה (מחרוזת שירי פסח)

לקראת פסח, הזמר קובי גרינבוים בשיתוף פעולה עם צמד המוזיקאים יאיר בודנר ואבי ריימי, מוציאים מחרוזת שירים לפסח בשם - "שירה חדשה".

קובי גרינבוים:
"פסח זה החג שלי, חג שיש הלל שלם ויש שירה חדשה, תמיד אני מרגיש בפסח איזו התרגשות בכל הופעה שאני עושה או בכל מקום שאני שר, יש איזה משהו יותר, ערך מוסף למוזיקה בפסח.

תמיד רציתי להוציא מחרוזת לפסח, ופגשתי את הצמד הצעיר יאיר בודנר ואבי ריימי שעושים את "ממתק לשבת", הצמד מצא חן בעיני והחלטתי לתת במה לכישרון הצעיר והמבטיח שלהם, לדעתי הם יתפסו מקום בעיבודים בארץ ישראל (ומאחל להם גם מחוצה לה) ועשיתי כלבבי, כמו שאני אוהב, מיקס של מוזיקה חסידית, ישיבתית וקומזיצאית, ישן וחדש, הכל יחד, מיקס לציבור שיהנה...

שנזכה לבשורות טובות ולשכון לבטח בארצנו בגאולה השלימה בקרוב, ושכל אחד תהיה לו הגאולה הפרטית שלו.

הפקה: איציק קצנלבוגן.
עיבוד: יאיר בודנר & אבי ריימי.
תופים: אמיר אהרון.
גיטרות: אבי סינגולדה.
סקסופון קלרינט וחלילים: דור אסרף.
בס: אלון הלל.
מקהלות: דייויד טויב.
מיקס: חיים מוזס.
הקלטות שירה: אבי ריימי.
הוקלט והופק באולפני Studio ReYmix.
הוקלט באולפני: טנור.
עיצוב עטיפה: אברומי ברמן.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.