יום שלישי, 2 באפריל 2024

שי גז - הקלף שלי

קלף של אמונה: שי גז מגיש סינגל וקליפ חדש ומחזק - הקלף שלי

המוזיקאי, הזמר והיוצר שי גז משחרר סינגל חדש בשם "הקלף שלי", שיר מחזק באמונה אותו יצר שי בעקבות תקופה בחיים שעבר. השיר מלווה גם בקליפ מושקע בהשתתפות נתי עמר (נתי-fm), הראל גרציאני, אברהם אבוטבול, אורן חליוה, אושר.

שי גז: השיר “הקלף שלי” נכתב בתוך תקופה מאוד מבלבלת ומטלטלת שעברתי. תקופה שהייתי מאוד עמוס ריגשית, רציתי להתבטא, לשתף, אבל... "הלב הזה כמו מחסן מלא", גם לכתוב שיר חדש על מה שאני חווה כדי להוציא ממני את הכאב, לא הצלחתי, מה שהגביר את תחושת התסכול.

עם כל זה, בתוך כל המלחמות והמאבקים היה לי ביד "קלף מנצח" קלף שתמיד נמצא איתי, בפרט בימים לא קלים, הקלף שנותן  לי כח לעמוד איתן הוא - האמונה ! "זה הקלף שלי ורק איתו אני מנצח".

“הקלף שלי” הוא המוטיב העיקרי והמרכזי אשר משקף  לאורך כל השיר והקליפ את העוצמה של האמונה, להתמודד עם הקשיים שלי, לא רק כביטוי בשיר, אלה כמציאות יומיומית.

את השיר אני כתבתי הלחנתי והפקתי בעצמי וכן את התסריט, בימוי, הפקה ועריכת הקליפ.  השיר והקליפ הופקו באולפן שלי : ריל סאונד הפקות.
צילום הקליפ: שי שטוקמן (שי הפקות).

מילים לחן עיבוד והפקה מוזיקלית: שי גז.
מיקס ומאסטר: שי גז.
תסריט בימוי והפקה: דורין ושי גז.
צילום: שי שטוקמן (שי הפקות).
עריכה: שי גז.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


2 תגובות:

  1. שיר חזק עלה והצלח!!!

    השבמחק
  2. שיר יפה סגנון שאני אוהב..!
    תודה רבההה!

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.