יום שני, 8 באפריל 2024

כוונה - היה לי הכל (Had It All)

לא להפסיד את הרגעים היפים: להקת 'כוונה' בסינגל חדש עם מסר עוצמתי - היה לי הכל

להקת "כוונה" של הזמר והיוצר דב גורביץ, בסינגל חדש ועוצמתי –  "היה לי הכל". השיר הוא מסר עוצמתי ותזכורת להיות נוכח עם אלה שאתה אוהב כשזה עוד אפשרי ולא להמתין לגעגועים שאחרי.

דב גורביץ: "4 שנים לפני צאת השיר, אבי, הרב שלום גורביץ ע"ה, נפטר מקורונה. הוא היה החוזק שלי, היסודות שלי, עמוד התווך של חיי. אין יום שבו אני לא חושב עליו. אלו שמכירים זאת באופן אישי יודעים, שאבדן יקיר הוא אחד הכאבים העמוקים ביותר. אך מה שגרוע יותר הוא להשאיר אבנים שלא נהפכו ומילים שלא נאמרו. כמה פעמים אנו מתעלמים מהאנשים החשובים ביותר בחיינו? כמה פעמים אנו עסוקים יתר על המידה בעניינים שגרתיים ולא נותנים להם את הזמן המגיע להם?

החיים ללא ספק מלאים בדברים שצריכים לעשות ומקומות להגיע אליהם, אך בואו לא נשכח את האנשים שאנו מעריכים ביותר. אני מזמין אתכם להשקיע מאמץ נוסף היום להניח את המכשיר הנייד לכמה דקות ולחלוק את עצמכם עם אלה שאוהבים אתכם כל כך, בזמן שניתן לכם. זהו המסר של "Had It All"".

הפקה וביום קליפ: דב גורביץ.
לחן: דב גורביץ.
מילים: דב גורביץ ודיאנה פומבו.
שירה וגיטרה אקוסטית: דב גורביץ'.
גיטרה: מוטי סוהר.
תופים: גליב וולטון.
בס: יוסי ליצ'י.
הפקה מוזיקלית: קמילו ולנדיה.
מיקס ומאסטרינג: מאט דוארטי.

קישור לצפיה בקליפ ביוטיוב

קישור לקובץ בגוגל דרייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.