יום ראשון, 13 באוקטובר 2024

מאיר בן דרור - סוכת רחמים

מסע מוזיקלי מרגש ומעצים: מאיר בן דרור בשיר תקווה לשנה מרפאת ומפצה -סוכת רחמים

מאיר בן דרור, זמר, מוזיקאי וחזן ירושלמי בן 39, חוזר לזירה המוזיקלית עם "סוכת רחמים", שיר מרגש ומעורר השראה המגיע בעיתוי מיוחד.

לפני 14 שנים החל מאיר את מסעו המוזיקלי, כשהתחיל ללמוד מוזיקה מהיסודות - פסנתר, גיטרה, תיאוריה ומושגים בסיסיים. "ממש התחלתי מאלף-בית," הוא משתף בכנות, "לפני כן רק הייתי שר והבאתי איתי נגנים לאירועים קטנים." ההחלטה ללמוד מוזיקה ולנגן בעצמו הייתה נקודת מפנה שהקפיצה את הקריירה שלו קדימה.

"סוכת רחמים" היה אחד השירים הראשונים שהלחין מאיר כסטודנט למוזיקה, והוא מחובר אליו במיוחד. "אני אוהב את הקליטות שלו, את המילים האוניברסליות שמתחברות לאנשים ממגוון קהלים," הוא מסביר. השיר, שנכתב לפני שנים, מקבל משמעות מיוחדת בימים אלה, כשמאיר מקווה שהוא יעניק תקווה וכוח לקראת השנה החדשה, שנת תשפ"ה.

מאיר, המתגורר בקטמון ירושלים, ידוע כמוזיקאי רב-כישרוני המלווה את עצמו בגיטרה ובקלידים באירועים שונים, ומשמש כחזן בעל תפילה בשבתות ובחגים. כעת הוא חוזר עם "סוכת רחמים" כסנונית נוספת לקראת האלבום הצפוי לצאת אחרי החגים.

"אני מצפה שהרבה אנשים יכירו את השיר ויידעו לזמזם או לשיר אותו, איש כפי כישרונו," אומר מאיר. "השיר הזה נועד לתת תקווה וכוח לקראת השנה החדשה, שתשפה אותנו, שהשם ישפיע עלינו שפע, ושהשנה תפצה אותנו על מה שעברנו ועדיין עוברים, במיוחד לאור אירועי השנה האחרונה."

השקת השיר מתוזמנת לקראת חג הסוכות, תקופה של תקווה והתחדשות. "אני מוציא את השיר בתקווה שנחתמנו לחיים טובים אחרי יום כיפור, ושבאמת נדע שקט, שלום ושלווה," מסביר מאיר. "אנחנו פונים לה', עושה השלום, שיעשה שלום במרומיו ועלינו, שיהיה שקט, שיהיה 'איש תחת גפנו ותחת תאנתו' - מצב שכבר הרבה זמן לא זכינו לו."

"סוכת רחמים" הוא שיר מז'ורי, עליז ואופטימי, שנועד לחזק את האמונה שהקב"ה הוא הפורס סוכת שלום עלינו. "למרות שיש לנו צבא חזק ואנחנו משתדלים להיות מאוחדים ומצליחים, בסופו של דבר הקדוש ברוך הוא הוא זה שפורס סוכת שלום עלינו, כמו במדבר בענני הכבוד," מוסיף מאיר.

מאיר מסכם בתקווה: "שנחזור לימים של אושר ושנדע להעריך אותו. אמן שנזכה לראות נפלאות, כמו ביציאת מצרים. "סוכת רחמים" מצטרף לשירים חדשים הממתינים לצאת, בדרך לאלבום חדש מיצירותיו של מאיר בן דרור.
אנא ה', תשפה אותנו בשנת תשפ"ה, שתבוא עלינו לטובה.

לחן ושירה: מאיר בן דרור.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ראובן חיון.
תזמור קולות: מאיר בן דרור.
קולות: מאיר בן דרור ושמוליק ישורון.
הפקת והקלטת שירה: שמוליק ודנה ישורון.
גרפיקה: יונתן שטרן.
יח"צ: קובי סלע.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

הנגן לא זמין כרגע, (בכל האתר, עקב פריצה לשרתים שלו)
יחזור אי"ה בימים הקרובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.