הפתעה מוזיקלית: נהוראי אריאלי ושי וינר מגישים דואט מסקרן - "אתה טוב"
כשהיוצר המוכשר נהוראי אריאלי פוגש את פלא הפופ הצעיר שי וינר, התוצאה היא המנון עוצמתי של אמונה עצמית, השתקת רעשים ודיאלוג חשוף עם הילד הפנימי.
בשנים האחרונות, נהוראי אריאלי ביסס את מעמדו כאחד הקולות המרתקים והעקביים ביותר בפופ היהודי האמוני. הוא לא מפחד לגעת במורכבויות, בלבטים ובחיפוש העצמי של הדור הנוכחי. מהצד השני, אי אפשר לפספס את הפריצה המטאורית של שי וינר – זמר ומבצע צעיר ופנומנלי, שמצליח לגעת בהמונים ולהביא איתו וירטואוזיות קולית יוצאת דופן ורגש גולמי שממיס לבבות.
כעת, השניים מאחדים כוחות לראשונה ומשיקים דואט משותף ומסקרן במיוחד בשם - "אתה טוב".
השיר, אותו כתב והלחין אריאלי מתוך תקופה אישית של חשבון נפש ותהיות עמוקות, בנוי כולו כטקסט אינטימי ונוקב המופנה אל "הילד הפנימי" שחבוי בכל אחד מאיתנו. המילים מתארות במדויק את המאבק הבלתי פוסק שבין הספקות המנמיכים והפחדים שמנסים לנהל אותנו, לבין הרצון העז לחזור ולהאמין בעצמנו.
השיר נוגע בדיוק בנקודות שכולנו מכירים – הפחד לאבד שליטה והנטייה שלנו לחפש כל הזמן אישורים מבחוץ. במילים פשוטות ובגובה העיניים, נהוראי ושי מזכירים לנו שלא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד, ולא צריך לרוץ אחרי מה שאחרים חושבים.
השילוב בין חוכמת הכתיבה וההגשה האותנטית של נהוראי, לבין הטוהר והעוצמה הווקאלית של שי וינר, מייצר כימיה מוזיקלית נדירה. השניים לוקחים את ההפקה המוזיקלית המושקעת של Benno והופכים אותה לחוויה רגשית סוחפת, שמקבלת ביטוי ויזואלי מרשים גם בקליפ המלווה את השיר, בבימויו של דניאל פרץ.
בסופו של דבר, "אתה טוב" הוא לא עוד שיר חולף, אלא תזכורת מוזיקלית חשובה לכל מי שמרגיש לפעמים קצת אבוד בתוך מרוץ החיים.
קרדיטים:
מילים ולחן: נהוראי אריאלי.
הפקה מוזיקלית: Benno.
מיקס מאסטר: Benno.
הפקה: ADSD STUDIO.
תסריט ובימוי: דניאל פרץ.
צילום: דייויד שפירו.
תאורן: יעקב סלם.
יחסי ציבור ותקשורת: נתי בדש.
קישור לקובץ בגוגל דרייב
[audio:קישור]

נהוראי, ינהוראי
השבמחקמה המשמעות של המשפט המוזר "אתה עולם בטובו"?
השבמחקיאהההההה אמאלה זה שיר מושלם ומטורף ומגניב שעשיתה את זה בסוף עם שי וינר
השבמחקוואי איך יפה ממש אהבתי
השבמחקיש לזה תוכן
אבל מה קרה לנהורי אריאלי אין לו צצית
ממש קורע לבבבבבבבבבבבבבב
ווואוי נכון
מחקמה אתה מחפש את הרע בכול דבר הוא ספרדי וספרדי עים ציציות ביפנים
מחקאיזה הכללה
מחקירחם ד
זה בכלל בלילה ופטור בציצית תלמדו לדון לכף זכות [אני דן אותכם!!!]
מחקמה קרה לחולצה הלבנה?
מחקנכון, בפתח גן עדן לא בודקים האם החולצה לבנה אבל זה מראה לאיפה אתה רוצה לשייך את עצמך...
מה אתה מחפס את הרע שבכול דבר למה ככה הוא טוב והוא לא צריך להראות לאף אחד ,תודה
השבמחקאיבוד שליטה חזק יותר מלפחד- איזה משפט מוזר
השבמחקדי לשיר חרוזים, תשירו משמעות
השבמחקLIKE
מחקנו באמת, איפה השירים היפים - שקט סוער, מרוץ הזמן ועוד יום למזכרת?
השבמחקמושייייייייי ועל הציצית הוא נוהג לפי ככול הנראה הנראה כמו שהרב עובדיה אומר להכניס אותה למחנות שלא יראו אותה ככה גם אבא שלי נוהג אבל השיר הזה מושלם שיר מחזק ממש
השבמחקנהוראי אם אתה קורה את זה אשמח שתשים לב לבירקורת אתה מוכשר ומעיד על כך הלחן המיוחד הזה
השבמחקאבל המילים
די מה זה עולם בטובו? וזה גם לא חרוז וזה צורררם באוזן
אני אומרת גם משמעות אבל גם חרוזים
שהכתיבה תהיה ברמה
זה שיר לציבור תכבדו
למה שהוא ישים לב לביקורות אם ככה מלכלכים עליו וחושדים בו שהוא לא שם ציצית וחוץ מזה אם השיר לא מוצא חן בעיניכם תמשיכו לגלול אהובים הכל בסדר אבל לא צריך לומר את זה בפורום הזה
מחקממש מצער שיש כאלה אנשים שלא חושבים ליפני שהם כותבים משהוא כואב הלב
מחקהא ושכתי להוסיף אם יש הסבר על המילים אשמח שתסביר
השבמחקממש יפה השיר השילוב של הקולות מושלם!!!!!!!!!!!!
השבמחקמגניב
השבמחקמה מגניבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
מחקחחחחח
מחקזה מיוחד תקשיבו זה נראה שעובר אל נהוראי איזה משבר בשתי השירים האחרונים הוה היה נראה גרוע והשירים פחות שמחים ממה שהיה
השבמחקהשיר זהות בדויה היה אמור לצאת ליפני 3או 4 שנים אז זה לא ככ נכון מה שאמרתה עכשיו
מחק