יום רביעי, 29 ביולי 2015

עמירן דביר - לזמר ניגון - רמיקס - ניר & משה ו-ואזאנא

לאט לאט אנו הולכים לחשוף לפניכם את אלבום הקיץ שהולך לזעזע את כל תעשיית המוסיקה בישראל.

Mix-Of-Twenty-Six- 26

נשמע יומרני ? בואו ונשמע את חוות דעתכם על התרחיש הבא: שלושה תקליטנים ומפיקים מוכשרים שאת חלקם אתם מכירים,וחלקם תכירו בהמשך חוברים ולוקחים את מיטב אומני ישראל ומפיקים אותם מחדש ברמת הפקה נוצצת שלא הייתה מביישת אף אומן בינלאומי. ומתאימים את המוסיקה לרחבת הריקודים המופרדת והכשרה. בין האומנים בדיסק תוכלו למצוא את שלומי שבת, ליפא שמלצר, קובי "סאבלימינאל" שימעוני, חיים ישראל, משה פרץ, צמד ילד, אייל גולן, בני וגד אלבז, יוסי אזולאי, ברי וובער, עמרם ביטון, מנדי ג'רופי, חברי מועצת השירה היהודית ועוד... (הרשימה תיסגר צמוד לעריכה הדיגיטלית הסופית).

והסינגל הראשון שבחרנו להוציא אחרי 3 השבועות בגירסת הרדיו (כי יש גם גירסה ארוכה) הוא:

עמירן דביר - "לזמר ניגון" 2015 הרמיקס של ניר&משה ו-ואזאנא.

קצת על העוסקים במלאכה:

עמירן דביר:

עמירן דביר נולד ב 4.12.73 בתל אביב להורים מוסיקאים חילוניים, כשהיה בן 4 שלחו אותו הוריו ללמוד מוסיקה קלאסית על פסנתר. בגיל 5 כבר הופיע בקונצרטים ברחבי ישראל ביחד עם המורה שלו לפסנתר שאימצה אותו קרוב אליה. כשהיה בגיל שבע חזר אביו בתשובה ומבעל להקה שהופיעו בדיסקוטקים של ת״א והסביבה, הפך אביו לבעל להקה שעיקר עיסוקה בלשמח חתנים וכלות ביום חתונתם. לא עברה שנה ועמירן מצא את עצמו מופיע עם אביו ביחד על אותה הבמה כזמר ונגן קלידים במוסיקה חסידית.

המוסיקה החסידית תפסה את עמירן מאד חזק ובמשך אותם השנים ניגנו עמירן ואביו כל ערב בארוע אחר. בהמשך נתבקש עמירן ללוות גם אומנים מפורסמים ברחבי הארץ. בשנת 98 החליט עמירן לפתוח להקה משלו, תוך שנה גובשה החבורה ועד היום הספיקו להופיע בכל קצוות העולם, שהדגש על מוסיקה חסידית, מסורתית ,שמצליחה לקרב לשמח ולרגש את כולם, חילוניים ודתיים כאחד. בימים אלו עובד עמירן על הדיסק הרביעי של הלהקה, עם חומר מקורי מעניין ומפתיע. 

Dj producer - ניר טולדנו 

מנגן בארועים מזה 15 שנה ומכיר את רחבת הריקודים על בוריה. עוד לפני שחזר בתשובה הספיק לנגן בארץ ובחול במסיבות רבות, ובארועים שונים וכמובן בחתונות. ניר הינו יוצר ודיג׳יי המגולמים באיש אחד. ומעבר לשירים שאותם מנגן הוא דואג להוסיף ניחוח מיוחד משלו על ידיי רמיקסים ושילובים מוזיקליים מקוריים. בהרכב המוסיקלי החדשני מוכר ניר כפריק של חדשנות ושלמות, כך שכל טכנולוגיה או מוסיקה חדשה שיוצאת בעולם עוברת דרך יצירותיו ונגינתם בלייב על רחבת הריקודים. כמו כן מגיש פינות מוסיקה ויהדות במסגרת התוכנית "יהדות ב-90 ". 

משה דאודי - EMP 

נדמה שאין צומת בעולם המוזיקה בשני העשורים האחרונים שלא נגע וביקר בהם. משה היינו יוצר ומנגן בכלים שונים (תופים, גיטרה וכלי הקשה), המון שנים של הופעות ונסיון. לעולם התשובה ולרחבת הריקודים הדתית המופרדת הביא עמו את השילוב של המוסיקה האלקטרונית והביט בוקס על מנת ליצור בה חוויה עוצמתית של מוסיקה טובה ואיכותית. בהרכב המוסיקלי החדשני לקח משה את ידיעותיו וכישרונותיו בתחום המוסיקה אל עולם היצירה וההפקה המוסיקלית ומביא לידיי ביטוי את היצירות מול האומנים הגדולים בתעשייה. כמו כן מגיש פינות מוסיקה ויהדות במסגרת התוכנית "יהדות ב-90 ". 

יורם יצחק ואזאנא 

את ואזאנא כמובן אין צורך להציג אבל בכל זאת כמה מילים. זכה פעמיים באליפות הארץ לתקליטנים וייצג את ישראל שלוש פעמים באליפות הבינלאומית לתקליטנים פעמיים כמתחרה ופעם כשופט. שידר ברדיו דן-הגל הירוק-106.7fm, קול ישראל - רשת ג' ורשת ב', 99fm, וכיום משדר ברדיו-90 מגוון תוכניות ובינהם "יהדות ב-90 " מגזין היהדות של רדיו 90 . היה תקליטן הבית של חברת התקליטים "nmc". והוציא שם עשרות אלבומי אוסף שזכו לפופולאריות עצומה. כמו כן היה הבעלים והמנהל האומנותי של חברת התקליטים "imp records" ומנהל לייבל מוסיקה אלקטרונית ב"הד – ארצי" וגם שם הוציא עשרות אלבומי דאנס שזכו לפופולאריות עצומה ועיצבו את טעמו המוסיקלי של עם ישראל היקר. ועוד...

3 תגובות:

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.