יום רביעי, 29 ביולי 2015

Music Light - רמיקס - ה' מלך - עת רקוד.


Music Light | רמיקס > בני וגד אלבז - ה' מלך - יעקב שוואקי - עת רקוד.

הנה זה מתחיל... Music Light

רשמו לפניכם מושג חדש במוסיקה – חברת Music Light כל מה שקשור למוסיקה, מהיום תחת שם אחד מקצועי שאומר הכל. ובנוסף, רמיקס מקפיץ שיעשה לכם הרבה שמח בימי בין הזמנים - להורדה, כדי שתוכלו להנות ממנו בכל מקום שתהיו.

Music Light החברה המתמחה בכל תחומי המוסיקה: לחנים, עיבודים, קאברים, רמיקסים, מוסיקה לסרטים, מוסיקת רקע, מוסיקה לפרסומות, מיקסים, מאסטרינג ועריכת סאונד.

מלבד זה, מנעד הסגנונות של החברה הינו רחב ביותר. החברה מתמחית במגוון ז'אנרים וסגנונות, אך יותר מכל – שומרת על הקו העקרוני של "חוסר סגנון" או במילים מדוייקות יותר - "חוסר מוגבלות".

בזמן שבית המקדש היה קיים המוסיקה נטלה תפקיד מרכזי בעבודת הקודש - בשירת הלויים, בהקרבת הקורבנות ובהתרוממות הרוחנית של כל אחד ואחד. לדאבונינו, כיום שאין לנו בית מקדש אין אנו יודעים מהי מוסיקה אמיתית. אך עדיין נשארה האמת של כל אחד ואחד בהרגשתו האישית, מה עושה לו טוב ומרומם אותו, מה נותן לו שמחה אמיתית כדי לעבוד את הקב"ה בחשק, והיכן שהוא מרגיש זאת – זו המוסיקה האמיתית שלו.

ולכן, הנקודה המרכזית ביותר שעליה הושתתה החברה היא – "חוסר מוגבלות". מטרת החברה היא להביא לכולם מוסיקה, בכל סגנון שתהיה, והעיקר שלכל אחד תהיה את נקודת האור הפנימית ואת המוסיקה האמיתית שלו שתעשה לו טוב. 

לפניכם הסנונית הראשונה – רמיקס ועיבוד חדשניים ללהיט המפורסם "ה' מלך" של גד ובני אלבז, ובתוכו משתלבים להם קטעים מהלהיט "עת רקוד" של יעקב שוואקי, שבהחלט היו צמד הלהיטים הבלתי פוסק של עונת החתונות האחרונה, כעת תוכלו ליהנות משניהם ברצועה מקפיצה אחת.

עיבוד ועריכה מוסיקלית: יעקב טל.
רמיקס ומאסטרינג: פנחס אברהמי.
עיצוב גרפי: כל-אור גרף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.