יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

אוצר & ניסים בלאק - השם שומר

אוצר & ניסים בלאק - השם שומר | Otsar ft. Nissim Black - Hashem Shomer

אוצר (שלמוני) - אומן ויוצר מוזיקאלי מוכשר נולד וגדל בברוקלין־ניו יורק, שם למד מוזיקה מגיל צעיר, בהמשך עשה עליה לישראל יחד עם משפחתו, כאן למד בישיבה ובזמנו הפנוי המשיך לכתוב, להלחין וליצור שירים מהם שחרר כבר שלשה סינגלים, לפני כשנתיים נפגש עם גד אלבז והחל לעבוד איתו על הפקת אלבום הבכורה יחד עם חושן הפקות.

"ה' שומר" - הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה, להיט פופ בסגנון אפריקאי, בו מארח אוצר את הזמר והיוצר הראפר ניסים בלאק.

מילים ולחן: אוצר וניסים בלאק.
עיבוד והפקה מוסיקלית: אוצר, ניסים בלאק, אור פריי וישראל לאוב.




מילים:

עזרי מעם השם שומר יודע שעליי לא יוותר
לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא ..
אתה אבי-אני בנך תשמור עליי-זוכרני נא
מגשמך תן לנו ברכה כשטוב נדע.


ממצולות תוציאני, תהיה איתי ותציל אותי
יודע שאתה לידי אין לי אותך אז גם אין לי אותי
בשני עיניי בכל עצמותיי תן לי עוד כוח שים בידיי
אתה כן ודאי כאן לציידי...

עזרי מעם השם שומר יודע שעליי לא יוותר
לא לא לא לא לא לא לא..
עזרי מעם השם שומר יודע שעליי לא יוותר
לא לא לא לא לא לא לא..

The face off – the make shift
The take off – the facelift
The alma deshikra- the emes is hiding
The whole world tricked picture
The dreamers are dreaming
The sleepers are sleeping
The days gone
And we don’t know the way – to the main one
Who can help us achieve what we came for
Vayehi ohr
Now now now now break free
Exert yourself – and proceed
To the Gan Eden of Olam me
And your salvation depends on speech
You think the world owes you
And you tryna make a cheshbon on what it owes you
For everything you go through
Hashem is the shield if you hold on to

תגובה 1:

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.