יום ראשון, 20 בינואר 2019

אבי אילסון - זמן חופה


אבי אילסון, זמר שזוכה להכניס לחופה ולשמח חתנים וכלות מידי ערב, ממשיך לקראת אלבום בכורה עם סינגל שלישי מתוכו - "זמן חופה", שיר חופה מרגש שהלחין עבורו המוזיקאי שמואל יפת.

יציאת הסינגל מלווה בקליפ המעביר וממחיז את משמעות הזמן ועונות השנה, באמצעות חלום שאילסון חולם על מציאות מקבילה ושונה.
הקליפ צולם בשלוש מדינות שונות, בשלושה זמנים שונים בליווי צוותי הפקה צילום ונגנים של קרוב לעשרים איש.

מילים: ע"פ מדרש המהר"ל.
לחן ופתיח מוסיקלי: שמואל יפת.
עיבוד, הפקה מוסיקלית ותזמור: יואלי דיקמן.
הפקה, ניהול וייצוג אישי: "ישראל לובין הפקות".
קולות: מקהלת "ידידים".
מיקס: יואלי דיקמן.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן

לצפיה בקליפ:


13 תגובות:

  1. שיר מושלםםם וקליפ מדהייייםםםםם!!!!!!

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. אחלה אבי אחד הזמרים שאני אוהב לעבוד איתו אלוף

    השבמחק
  4. שיר מומלץ לכל חופה!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  5. פשוט שיר מרגש מושלם ומיוחד!!

    השבמחק
  6. שיר מרגש!!!!!!!!!!!!
    חבל שאין לי אפשרות לראות את הקליפ, חסום לי. לפי התגובות נשמע מטורף!!!

    השבמחק
  7. ווא וואו וואוו!!!
    אבייי תותחח עלל אתה!!!!
    יאהוו קליפפ מ-ט-ו-ר-ףףףף!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  8. אחלה שיר שבעולם קליפ מטורףףף
    כמה השקעות
    לחופה שלי אני בטוח שמה אותו
    ובמיוחד שיואלי עיבד זה אמור להיות מושלם הכי בעולם

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.