יום שבת, 26 בינואר 2019

יוני זיגלבוים & ניסים בלאק - HOME


יוני זיגלבוים וניסים בלאק - Yoni Z & Nissim Black - HOME


אחרי צאת אלבום הבכורה ממשיך הזמר והיוצר יוני Z (יוני זיגלבוים) עם דואט מרשים יחד עם הזמר ניסים בלאק - "HOME", שיר שכתב וביצע הזמר יידל ורדיגר לפני למעלה מעשור (מתוך האלבום "שירו למלך").

"HOME" הוא שיר שיוני חולם לבצע כבר 12 שנים. "מאז שיידל שחרר את השיר, מאוד אהבתי אותו וחלמתי להקליט לו גרסה משלי", מספר יוני. לימים אכן הוקלט השיר אולם הרעיון והשיר, נגנזו ואלבום הבכורה יצא לדרך בלעדיו...

בינתיים, נחשף יוני לשיר עם מאפיינים דומים של אומן בינלאומי ולא יהודי בשם Justin Timberlake, שהעיר אצלו למעשה את החלום הגנוז. "היה לי חזון לחבר את שני השירים ליצירה אחת". הרעיון החל להבשיל בראש, ופגישה אחת עם ניסים בלאק, גר צדק ומוזיקאי מחונן, הציתה את הרעיון והפכה אותו לדואט.

ואכן, פגישה עם ניסים בערב צדקה לארגון קירוב לבנות בסיכון, סימנו למעשה את הכיוון המוזיקלי וגם את הטקסט שיוביל את "HOME". השניים הסתגרו באולפן והתוצאה המוזיקלית והוויזואלית מדברת ומיועדת לקהל אמריקאי צעיר שבד"כ לא נחשף למוזיקה יהודית וחסידית שורשית. מילות הדואט הם בעצם מכתב לנוער נושר המפציר בו להיזכר בבית, במקורות ובשורשים שלו/שלנו ולשוב אליו, הביתה.

הפקה: יוני ז., ישראל לאוב.
מלחינים: קן ברג'ס, יוני ז, נסים בלאק.
הפקה מוזיקאלית ועיבודים: יוני ז., ישראל לאוב, יוסף בראון.
מילים: קן ברג'ס, נסים בלק, יוני ז.
קולות נוספים: שרולי זאלושינסקי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.