יום ראשון, 2 ביוני 2019

משה פלד - פליאה


זוכה תחרות 'המלחינים', הזמר והיוצר משה פלד (FELD) נמצא בדרך לאלבום הבכורה ומשחרר מתוכו את הסינגל הרביעי - "פליאה".

את השיר החדש הלחין משה עוד כשהיה בגיל 16, למילים מתוך פרק קל"ט מתהילים.

  "אם אסק שמים - שם אתה, ואציע שאול - הינך!"
מיד כשראה משה את התפילה הזו, הכמהה, השוברת והמעודדת כאחד – הבין שזה השיר שלו. "גם כיום, לאחר שנים לא מועטות בהן הספקתי להלחין ולכתוב עשרות שירים נוספים - עדיין התפילה האינטימית מאז - חיה ורלוונטית מתמיד, ואני מאמין שהיא נוגעת ותיגע בכל אחד ואחת.."

משה פלד, יוצר כותב מלחין ומבצע את החומרים המקוריים שלו. מאז שהוא זוכר את עצמו ("והזיכרון שלי קצר..") הוא מחובר לעולם המוזיקה, וככל שעוברים השנים הוא 'מבין' אותה יותר. "אני משתדל להמציא בכל שיר שלי את הגלגל מחדש, ועם זאת - לגעת בצורה המדויקת ביותר. אני חושב שאני מצליח לעשות זאת.. ומאמין ששיר שנוגע בי - יגע גם בכם. נסו!".

על העיבוד וההפקה המוזיקאלית אחראי אהרל'ה נחשוני.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן

10 תגובות:

  1. השיר גנוב זה לחן של אבא שלי בזיופים קלים

    השבמחק
    תשובות
    1. נא להסיר את השיר מהאתר עד שנגיע לסיכומים מול הזמר משפחת ח.

      מחק
  2. מצטרף. אני מכיר את השיר הזה כבר כמה שנים מחבר שהכיר את השיר ממשפחת ח. משהו פה לא תקין

    השבמחק
  3. לכ' יוסף נשמח לשמוע עוד פרטים, וכל מי שמכיר שיצטרף למחאה כאן באתר, משפחת חפץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושב שהוא הכיר את השיר באקראי ואח"כ חשב שזה לחן שלו. אלא אם כן יש פה סיפור הזוי של 2 אנשים שהלחינו אותו שיר.
      תכל'ס אני בטוח שהוא לא עשה את זה במודע ובכוונה וזה פאדיחה. אבל הוא ביצע את השיר יפה. אולי שיקנה את זה מכם למפרע?

      מחק
  4. חחחחח מנסים לעשות סיבוב על ההצלחה של השיר..
    אם ככה גם אני הלחנתי אותו :)

    השבמחק
  5. יש יותר מידי אנשים שמכירים את השיר ממשפחת חפץ ויש גם הסרטות שלנו שרים את זה מלפני חצי שנה ויותר, אז חפש לך משהו אחר לצחוק עליו!.

    השבמחק
  6. כתוב בכתבה שהוא הלחין את השיר בגיל 16 וגם אח שלי למד איתו בישיבה והוא אמר שהוא זוכר שהוא הלחין את השיר. בטח שמעו ממנו את השיר ועכשיו אומרים שהשיר שלהם.. אנשים דוחים ולא מפרגנים! משה תמשיך לעשות שירים כאלו מדהימים ואל תקשיב למלעיגים ולקנטרנים!!!

    השבמחק
  7. מענין מאוד אם אח שלך ישב לידו כשהוא "הלחין" את זה או שהוא רק סיפר לו אח"כ, :(

    השבמחק
  8. לשון הרע!!!!!!
    בן אדם לחברו זה אש!!!!!!
    ךמה בפומבי???!!!

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.