יום שני, 6 באפריל 2020

ירון בר - ללכת בדרך זה


ירון בר, זמר וסולן להקת "להבה", מגיש סינגל אישי חדש ומקורי - "ללכת בדרך זה". את המילים המיוחדות שכתב ר' נתן מברסלב זיע"א הלחין ירון לפני כעשור, וכעת הוא מרגיש שהגיע הזמן להוציאו אל האור:

"את המילים הללו שכתב רבי נתן מברסלב זיע"א פגשתי כשהתחלתי להתקרב יותר אל ה׳. הלחן ירד לעולם לפני 10 שנים ומאז ועד היום הוא חיכה בסבלנות לצאת... והנה בע״ה אני מגיע לרגע המיוחל בו אני מגיש לכם אותו ומברך על המוגמר…"

אני רוצה להודות לחברים:
אריק פולקובסקי - שניגן גיטרות בשיר.
דותן לב ארי - המוסיקאי המחונן וירא ה', על ההשקעה בעיבוד ובהפקה המוסיקאלית.
איש הסאונד יניב בלאס - עם הסבלנות הגדולה, שליווה אותי עד לרגע לידת השיר.
ותודה למי שקירב אותי לה׳ יתברך, למורי ורבי הרב שלום ארוש שהקב״ה יחזק אותו בבריאות איתנה.
תודה לך בורא עולם - על מה שטוב, ועל מה שלטובה!




מילים: רבי נתן מברסלב זיע"א - ליקוטי הלכות (הלכות פריקה וטעינה ד).

כי באמת אם היו הכל שומעים לקול צדיקי אמת ללכת בדרך זה, להאמין תמיד בה׳ יתברך שהכל לטובה, וליתן שבח והודיה תמיד לה׳ יתברך, בין בטיבו בין בעקו כמו שכתוב: בה׳ אהלל דבר באלוקים אהלל דבר, בוודאי היו מתבטלים כל הצרות וכל הגלויות לגמרי וכבר היתה גאולה שלימה!

2 תגובות:

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.