יום שני, 9 בנובמבר 2020

אברהם פריד - שבורי לב (קאבר - חנן בן ארי)

האתגר המוזיקלי שכולם מדברים עליו, בוצע. "שבורי לב", גרסתו של אברהם פריד לשיר המרגש והמצויין של חנן בן ארי, הוקלט הלילה בניו יורק.

"לפני 4 שנים פגשתי לראשונה את חנן בן ארי", מספר אברהם פריד. "חברים הציעו שאארח אותו במופע הקיץ שלי בבריכת הסולטן. לא היינו זקוקים ליותר מכמה רגעים, כדי להרגיש בחיבור הנשמות.

חנן סיפר לי שגדל על השירים שלי ואני סיפרתי לו שאני אוהב כל שיר שמתחיל במילה 'אמא', אבל השיר 'אמא אם הייתי יכול', מביא אותי לידי דמעות. מאז, שמחתי על כל הזדמנות שהיתה לי, לשוב ולארח אותו. האנרגיות שהוא מביא איתו לבמה, סוחפות את כל מי שנמצא מסביבו".

"לפני כמה ימים קיבלתי סרטון מחנן שיש לו חלום, שאבצע את שירו 'שבורי לב'. הוא סיפר שם, שכשכתב והלחין את השיר, דמיין שאני מבצע אותו. היות ו'אין מסרבין לגדול', נכנסתי למחרת לאולפן והרי הביצוע שלי לפניכם..."

על ההפקה המוזיקלית לביצוע הזה של "שבורי לב", חתום כמו תמיד, מנהלו המוזיקלי, יובל סטופל.

מילים: חנן בן ארי.
לחן: חנן בן ארי ואוריאל ויינברגר.
עיבוד והפקה מוסיקלית: יובל סטופל.
צילום: מנדי הכטמן.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן

אברהם פריד וחנן בן ארי - צילום: מנדי הכטמן

אברהם פריד וחנן בן ארי - צילום: מנדי הכטמן

36 תגובות:

  1. וואי מגניבבב!!!!
    איזה שיר מהמם
    ומאאד מתאים לאברהם פריד לבצע אותו
    אפילו שחנן ואברהם פריד הם 2 עולמות.................

    השבמחק
    תשובות
    1. קושניר יקירי,אני ממש חלוק עליך חנן בן ארי שר הכי מקורי ויפה,וגם פריד בשיריו אבל לא בחיקוייו

      מחק
    2. רק שתדע-
      אברהם פריד היה אמור לבצע את השיר הזה במקור
      ולא חנן....
      לכן אמרתי את זה למעלה....

      מחק
  2. זועה
    חירתוש של חיקוי
    הוא טוב בשירים שלו, לא בחיקוים

    השבמחק
    תשובות
    1. אשכרה אין לחקות את חנן בן ארי
      אברהם פריד שר יפה את השירים שלו והוא לא צריך קאברים

      מחק
  3. השיא לא מתאים לאברהם בכלללל

    השבמחק
  4. ראיתי שהם הולכים להוציא כי חנן בקש מאברהם פריד והם הוציאו די מהר שיר מושלם

    השבמחק
  5. ואווו מהמםםםם ממש אהבתי!!!
    מרגש ומטורף....

    השבמחק
  6. על מה אתם מדברים??????
    ביצוע מטורף ומרגש!!

    השבמחק
  7. אין על חנן בן ארי מבצעה זאת הכי טובבבבבבבבבבבבב

    השבמחק
  8. וואו!
    לא מפסיקים לשמוע!
    ביצוע מדהים, מתאים בול לאברהם פריד.
    הריגוש הזה...
    בפעם הראשונה ששומעים את השיר זה באמת נשמע קצת מוזר, אבל תשמעו את השיר הזה כמה פעמים, ואז תגידו את דעתכם...
    מניסיון!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  9. שילוב מענין

    השבמחק
  10. חנן בן ארי שר ומלחין מטורף שאברהם פריד שר את זה זה יפה אבל פחות מחנן

    השבמחק
  11. אין עוד מלבד.......12 בנובמבר 2020 בשעה 11:47

    לא נפלתי.....

    השבמחק
  12. מטורףףףףףףףףףףף
    אברהם פריד ה-מ-ל-ך!!!

    השבמחק
  13. אחד שיודע כמעט הכל18 בנובמבר 2020 בשעה 14:13

    לא אהבתי בכלל, ברגע שאברהם פריד שר את זה הוא נותן קונספט חסידי לשיר שרחוק ומאד מחסידי.

    השבמחק
  14. אוהבים אותך, מחזיקים לך אצבעות😍😘🥰

    השבמחק
  15. כשאברהם פריד שר הכל יפה!! יש לו את זה בטירוף, הוא שר לפני שכולכם נולדתם, הוא מבין במוזיקה הרבה לפני והרבה יותר מכל הקשקשנים כאן...

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק.
      לכן אין לו צורך לבצע חיקויים של שירים עלובים כאלה...
      יש לו את זה בענק. חבל שהוא מוזיל את הסגנון הייחודי שלו בשירים כאלה...

      מחק
  16. שטויות אברהם פריד עולה על חנן בן ארי במוזקליות והיכולות והעליות והטונים הגזמתם אתם לא מבינים בזה בגרם שיר מושלםם אני שומעת הכל את כל הסיגננות אולי אתם אוהבים את הססיגנון של חנן בן ארי אבל לא להגזיםם זה לא נשמע חיקוי

    השבמחק
  17. אחד שיודע כמעט הכל21 בנובמבר 2020 בשעה 16:06

    קודם כל לזה שדיבר על קשקשנים-מה אתה? אתה לא מתוכם?!
    דבר שני- עם כל הכבוד לאברהם פריד יש לו את הסטייל שלו ואת הסגנון שלו ולדעתי הוא גורם לשיר להישמע מוזר
    (דרך אגב: דעתי לא אמורה לסטור דעות אחרות...
    ראה ערך טעם וריח...)

    השבמחק
  18. תגידו מנה יש לכם תשמעו איזה דבר מאלף ניגון מטריףף
    ומרגש

    השבמחק
  19. מטורף אש !
    פיספוס לא לישמוע

    השבמחק
  20. ואוווו אני כ"כ אוהבת את השיר הזה הוא מתנגן לי בראש כל היום
    שמעתי שחנן ביקש מאברהם פריד לשירר את זה בגלל שיש לו כל יותר מרגש ועמוק ולחנן יש קול יותר פופ

    השבמחק
  21. שי מווווששלםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    לא סתם הוא הכי פופולרי...

    השבמחק
  22. כולכם לא מבינים במוזיקה אין על אברהם פריד ורק מי שמבין במוזיקה יסכים איתי

    השבמחק
  23. נכוןןןןןןן!!!! אתה ממש צודק מר אנונימי

    השבמחק
  24. איןןןןןןןןןן על פריד בעולם.......!!

    השבמחק
  25. השיר ממש יפה ומושלם אבל המלחין של השיר הזה נתן לו ביצוע יותר יפה לדעתי............

    השבמחק
  26. שיר יפה ממש אהבתי חנן בן ארי ואברהם מבצעים אותו נהדר!!!!!!!

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.