יום ראשון, 15 בנובמבר 2020

ר' שלמה טויסיג & משולם גרינברגר - לעתיד לבוא

"ויאמר יוסף אל אחיו אני יוסף" - במשך כל הזמן מאז באו בפעם הראשונה למצרים לשבור בר, ויוסף התנכר אליהם וידבר איתם קשות וחשדם במרגלים, שאלו איש לאחיו קושיות הרבה, מה זה ועל מה זה, חפשו עצות והאשימו איש את אחיו. וכן בפעם השניה תמהו ושאלו, מה זה עשה ה' לנו? עד ששמעו מפי אחיהם את שתי המילים הללו - "אני יוסף" ומיד סרו הקושיות, התמיהות והספיקות, והענין נתברר להם כל הצורך.

כן כאשר ישמע העולם את שתי המילים "אני השם" יתורצו כל הקושיות והתמיהות על הנהגת העולם, שהוא לכאורה לפלא בעינינו עד עתה, יתבררו ויתחוורו כל העניינים, וראו כל בשר יחדיו כי יד ה' עשתה הכל לטובתנו.
(חפץ חיים על התורה - פרשת ויגש, כעין זה מובא באמרי אמת פרשת האזינו)

על הרעיון הנ"ל כתב והלחין הזמר והיוצר ר' משולם גרינברגר את הסינגל החדש - "לעתיד לבוא", שיר אותו הוא מבצע יחד עם בעל המנגן הרב שלמה טויסיג.

לביצוע השיר מצטרפים חברי מקהלת הילדים 'שיר ושבח' בניהולו של חיים מאיר פליגמן, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקאלית אחראי אברומי ברקו.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן

 

מילים:

די שבטים אין מצרים אזוי פוהל קשיות האבן זיי געהאט
ספקות אין שאלות דארט אין יענע צייט
דא קלאגט יעקב הנער איננו
דא וויינענען די ברידער אשמים אנחנו
דא וואונדערן זיך זיי כספינו באמתחותינו
אין דא שריייט יהודה בי אדוני.

דא אהער אין דא אהין וואס גייט דא פאר
צווי ווערטער ווי נאר זיי האבן געהערט אלעס איז געווארן קלאר
אני יוסף זיי האבן גערהערט
מער נישט קיין קשיות אלעס איז געווארן פארענפערט.

להתוודע ולהגלות כי הוא מלך על כל הארץ.

לעתיד לבא ווען דער בורא עולם וועט אויס שרייען אני ה׳ אני ה׳
אלעס וועט מען פלוצלינג פארשטיין
אלעס איז דאך הערליך אין שיין
ווייל אלץ איז דאך געווען איך אליין אני ה׳".

4 תגובות:

  1. מיוחד אין מילים
    משולם חכינו כבר על דברים טובים כפי שרק אתה יכול
    חזק ואמץ והמשך הלאה

    השבמחק
  2. משוולם אין עליך ביצוע מדהים תמשיך ככה

    השבמחק
  3. אין דברים כאלו !
    איזה רעיון חמוד וביצוע חסידי ועדין..

    כה לחי !
    ר' משולם עלה והצלח !

    השבמחק
  4. געוואלדיג און מוירעדיג גם השיר וגם הרעיון

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.