יום שישי, 12 בפברואר 2021

מיכה גמרמן - דרכו של כל אחד


אחרי שיצא להפסקה קצרה מתעשיית המוזיקה חוזר הזמר מיכה גמרמן עם סינגל חדש.

"דרכו של כל אחד" - שיר שקט ומרגש עם מילים ולחן של יוצר מוכשר בשם יודי סיני, ועיבוד אחראי בני לאופר.

מיכה גמרמן מספר על השיר:

השיר הזה נפל עלי כמו ברק. הייתי בנהיגה באותה תקופה שקיבלתי את המוזיקה מצעיר בשם יודי סיני.
כל מילה חדרה אליי כי ראיתי את עצמי על כל אחת מהן. העיניים שלי התמלאו דמעות, מה שהופך את זה כמעט בלתי אפשרי לי להמשיך לנסוע.

בזמנו הבנתי שיש סיבה שהלחן המיוחד הזה הגיע אלי, אני הייתי האדם שיביא את זה לעולם.
יודי כתב זאת בתקופה קשה בחייו, שם עבר שיפוט רב מצד אחרים. השיר מדבר על מסלולים רבים ושונים בחיי האדם ולכל אחד מאיתנו יש את הדרך שלו. הדבר החשוב ביותר הוא לעולם לא לוותר, וכשאתה נופל קום ונהיה אדם חזק יותר.

סרטון מילים זה כולל גם כתוביות לפורטוגזית. ריגושים של בני לאופר המוכשר המדהים. תהנה!

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן

לצפיה בקליפ מילים:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.