יום שבת, 20 בפברואר 2021

אורי דוידי - JAMP


השקת קרן הבריאות החדשה ע״ש רמי (Remy) עם שיר חדש "JUMP" בהשתתפות אורי דוידי.

אורי דוידי - לקפוץ | Uri Davidi - Jump

זו היא עובדה ידועה שמוזיקה מתעלה ויכולה להגיע לכל אחד, לא משנה הרקע, השפה או המוגבליות שלהם. ג'ייקוב סאקס, בן 43 , מנכ"ל קרן רמי, רצה לנצל את כוחה של המוזיקה כדי להודיע לעולם על הארגון המדהים שלו.

ג'ייקוב הוא אב לארבעה מרעות, ישראל. כאשר בנו רמי היה כבן שנתיים הוא אובחן כמי שנמצא בספקטרום האוטיסטי. בשבע השנים האחרונות ג'ייקוב בוחן דרכים לעזור לבנו. סאקס הבחין שכאשר הוא מנגן בפסנתר, בנו היה מוחא כפיים והיה גם קופץ כשצפה בסרטונים של הכוכב האהוב עליו יעקב שוואקי.

ג'ייקוב יליד פיטסבורג, שעשה עלייה לפני כעשור, למד טיפול בעזרת מוזיקה בקולג'. באותן שנים הוא הבין שהמפתח להבאת אושר לילדים הוא באמצעות המוזיקה. ילדים רוצים לצחוק, לשחק ולהיות מאושרים. אין להם דאגות בחיים והם רוח חופשית באופן מסוים. "למרבה הצער, כאשר ישנו קושי בתקשורת, זה עלול להיות קשה לילדים לבטא את עצמם כראוי," אומר ג‘ייקוב.

בהשראת הזמר הכוכב יעקב שוואקי ורעייתו שהקימו את מרכז הילדים המיוחד בלייקווד, ניו ג'רזי, ג'ייקוב רצה לגדל פלטפורמה שתגשר על הפער בין ילדים ללא קשיים לבין אלה עם צרכים מיוחדים. כך נוצרה קרן רמי.

ג'ייקוב היה זקוק למסגרת כדי להפיץ את מה שהם מנסים לעשות. אם הם היו מראים חיבור דרך המוזיקה, מדוע לא להוציא שיר וקליפ שיגיע למיליוני אנשים ברחבי העולם.
באירוע ״המרכז לילדים מיוחדים״ במיאמי, פגש ג'ייקוב את המוזיקאי בצלאל ברי. ג'ייקוב סיפר לבצלאל שהוא עובד על השקת ארגון חדש ורוצה שהוא יצורף למוזיקה. ברי הציג את סאקס בפני המלחין איצי וולדנר והזמר אורי דוידי. השלושה עבדו יחד על הסגנון, השם והמסר של השיר. ברגע שידעו שיש להם להיט, הופקדה מרים ישראלי על כתיבת המילים, צוות ההפקה דניאל קפלר ואיאן פריטור מאולפני פליימאסטרס, שעומדים מאחורי כל להיט גדול כיום.

מכיוון שרמי נהג לקפוץ כשהזמר או הווידיאו האהוב עליו התנגן ברקע זה בעצם הפך להמנון השיר, JUMP הוא שיר מאוד קופצני, מהנה ואופטימי. אנו בספק אם תוכלו לעמוד במקום בזמן שהשיר יתנגן.

השלב הבא היה לצלם קליפ דינמי וססגוני עם סצנות בישראל ובארה"ב. הצוות הורכב מצלמי וידיאו בשתי המדינות. JUMP מציג את ג'ייקוב עצמו שר בהרמוניה עם אורי דוידי, כמו כן ג'ייקוב  קופץ עם רמי על הטרמפולינה שלהם.

סאקס אומר, "ילדים מרגישים פחות לבד על ידי השתתפות במוזיקה ובעבודה ללא מטרות רווח, אני רוצה לשתף פעולה עם אמנים כדי ליצור תכנים מוזיקליים, חזותיים וחינוכיים שיסייעו לילדים בספקטרום."

עם צאתו של JUMP השיר והקליפ, ג'ייקוב מקווה ליצור מודעות ולגייס כספים שיועברו לפיתוח ומתן שירותי בריאות לילדים עם צרכים מיוחדים ברחבי העולם.

למידע נוסף על קרן הבריאות רמי בקרו באתר www.remyhealthfoundation.org
JUMP זמין לצפיה והאזנה דיגיטלית בכל הפלטפורמות.

קונספט שיר: ג'ייקוב ורמי סאקס, בצלאל ברי, איצי וולדנר.
לחן: ג'ייקוב סאקס, איצי וולדנר, רמי.
מילים: מרים ישראלי.
הפקה מוזיקלית: דניאל קפלר.
עיבוד: דניאל קפלר ואיאן פריטור.
מיקס ומאסטרינג: Playmasters Studio
קולות: אורי דוידי, ג'ייקוב סאקס ואיצי וולדנר.

למעבר לצפיה בקליפ ביוטיוב לחץ כאן

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.