יום שלישי, 2 במרץ 2021

יוסף חיים ביטון - מי שמכיר אותי

יוסף חיים ביטון, זמר הצעיר ומבטיח יוצא עם סינגל בכורה בשם - "מי שמכיר אותי", השיר מדבר על אדם שחי בפשטות וענווה, נהנה מהמעט שיש לו ומוקיר תודה לבורא על כל מה שנתן לו.

בימים מאתגרים אלה של קורונה וסגרים, ללא ספק שאחת מגולות הכותרת שעמדו לנגד עינינו - להסתפק במועט. שהרי בעצם אושרו של האדם אינו תלוי בשפע שיש מסביבו אלא בפנימיותו.

הזמר יוסף חיים ביטון פנה ליוצר רמי לב שכתב והלחין עבורו את השיר "מי שמכיר אותי", ושיתף אותו בסיפור חייו והתוצאה לפניכם, שיר תוסס ומקפיץ לעיבוד והפקה מוזיקאלית של המעבד המוכשר רן כרמי.

"ברוך השם יש לי הכל
פינה לישון ולחם לאכול
ברוך השם אין לי תלונות
השם שולח לי ים של מתנות
תודה לאבא על הזכות לחיות"

יוסף חיים ביטון נמצא בעיצומן של הקלטות חדשות ומפתיעות עם טובי היוצרים בארץ, לקראת אלבום חדש ראשון שיראה אור בקרוב.

מילים ולחן: רמי לב.
עיבוד והפקה מוזיקלית: רן כרמי.
גיטרות: רמי לב.
קולות: רן כרמי.
קלידים ותיכנותים: רן כרמי.
תיכנותים נוספים: ליאב כרמי.
כלי הקשה: חזי יעקב.
מיקס: רן כרמי.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן

לצפיה בקליפ:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.