יום ראשון, 9 בינואר 2022

מרדכי שפירא - תמיד יש סיבה

בדרך לאלבום חדש, הזמר והיוצר מרדכי שפירא משחרר שיר נוסף - "תמיד יש סיבה".

את השיר הלחין מרדכי שפירא למילים שכתבו שחר הדר ומאור שושן, על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי דניאל קפלר.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

מילות השיר:

איך עוד יום מתחיל מחדש
מחפש את האור שמעט נעלם
את הדרך הזאת אני מכיר כבר.

בחיים צריך להפנים
יש רצוא ושוב
רק ככה גדלים
באמת זה פשוט
רק ככה שבים אליך.

והכל יעבור
כי השם יעזור
כמו תמיד
כי לעולם חסדו.

תמיד יש סיבה להיות בשמחה
תראה את הטוב כמה טוב סביבך
תמיד יש סיבה להיות בשמחה.

ואני אוסף ת'מילים
לדיבור אחד
מחשבה חיובית
עומד ומחכה
שתאיר לי פנים.

כל זמן ש...
הלב עוד דולק
אל רצון כזה
לשמיים פונה
ופתאום מתגלה
שזה התפקיד
של החושך.

והכל יעבור
כי השם יעזור
כמו תמיד
כי לעולם חסדו.

תמיד יש סיבה להיות בשמחה
תראה את הטוב כמה טוב סביבך
תמיד יש סיבה להיות בשמחה.

10 תגובות:

  1. מווווששללללם!!!!!!!!!!! אחלה שיר!!!!!!!1

    השבמחק
    תשובות
    1. שיר מושלם נכון כל יום שומעת אותו ויש לי שמחה

      מחק
  2. אין על מרדכי שפירא בעולם!!!!!

    השבמחק
  3. אחלה שיר תמיד הוא מקפיץ אותי לשמוע שוב

    השבמחק
  4. שפירא ימלך תהיה יותר מלך אם תעשה לבחורי ישיבות הופעות לא מעורבות

    השבמחק
  5. אין עליך בעולם!!!!

    השבמחק
  6. מגניב מטורף עין עליך בעולם

    השבמחק
  7. אין על מרדכי שפירא הכי טוב בעולם

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.