יום שישי, 14 בינואר 2022

נהוראי גרמה - רק אתה

הזמר והיוצר נהוראי גרמה יוצא עם סינגל בכורה המלווה גם בקליפ - "רק אתה".

נהוראי נחשף במסגרת עבודתו כמחנך למקרים שונים, בעקבות מקרה לא פשוט של אחד מתלמידיו, שכלפי חוץ היה נראה שהכל אצלו בסדר, אך האמת הייתה שונה מאוד...

נהוראי ליווה את התלמיד לאורך אותה תקופה ותמך בו בביטחון ואמונה בהשם יתברך שכל פרט ופרט בחיים מושגח רק ממנו ושבעזרת השם עוד יראה שהכל יהיה לטובה.
מתוך הדברים באותה התקופה נולד השיר "רק אתה".

מילים ולחן: נהוראי גרמה.
הפקה מוזיקלית: ראובן חיון.
תופים: ניר סגל.
צילום ועריכת קליפ: ראובן חיון.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:



מילות השיר:

בפנים סערה מתחוללת
ובחוץ הכל נראה רגיל
בפנים הנשמה בוערת
כמה כאב הלב יכול להכיל.

פזמון:
ורק אתה מבין אותי
 אתה עושה לי טוב
 ורק לך קורא אני
אתה תמיד קרוב.

 זה רק אתה כשלפעמים אני מעט כואב
רוצה לומר לך אוהב אותך מכל הלב.

אמונה נותנת כח
אז נאמין יהיה עוד טוב
 באמונה נדע מרגוע
 כן נתחזק האור קרוב.

בפנים מתגנב לו עצב
שוב מנסה אותי להפיל
בפנים מתפרץ עוד פחד
איך ניתן שוב מכאן להתחיל.

ורק אתה...

תגובה 1:

  1. שיר ממש מעניין מחזק ומשמח. תודה

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.