יום רביעי, 23 בפברואר 2022

עקיבא תורג׳מן - יש בך הכול

הזמר עקיבא תורג'מן משחרר סינגל חדש, שיר עם מילים שכתב לבנו - "יש בך הכל".

את השיר הזה כתבתי לבן שלי מתוך רגע כזה של הבנה שאני לא באמת אוכל לחסוך ממנו את ההתמודדויות שלו, את הכאבים שלו, את הסיפור שלו בעולם.
כמה הייתי רוצה לחסוך את זה ממנו.. שיהיו לו חיים פשוטים ויפים בלי שישבר לו הלב. בלי שישבר לי הלב עליו..

אמיר זרד, הכוכב של הקליפ, סיפר לי שכשהוא שמע את השיר בפעם הראשונה הוא בכה ממש
והבנתי שלשיר הזה יש המון פנים - הפנים של כל אחד ואחת מאיתנו עם ההתמודדויות שלו ועם הבחירה שלו לנצח יום ועוד יום.
אמיר מרגש אותי בין השאר, כי הוא מזכיר לי אותי בגיל 13. ילד שמתמודד עם משקל גבוה ודימוי עצמי נמוך.  
אמיר הוא השראה ענקית בבחירה שלו לאהוב ולחבק את עצמו כמו שהוא ויותר מכך באומץ שלו לשים את הסיפור שלו בקדמת הבמה.

אם השיר הזה יתן למי מכם כח ויזכיר לו שיש בו את הכל, הכל!!
לא יהיה מאושר ממני.
עקיבא

מילים: עקיבא וצורית תורג׳מן.
לחן: עקיבא תורג׳מן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: סתיו בגר.

קישור לצפיה בקליפ ביוטיוב

קישור לקובץ בגוגל דרייב


9 תגובות:

  1. שיר מיוחד עם מסר עמוק

    השבמחק
  2. אין עליך פשוט מרגש עד דמעות

    השבמחק
  3. וואו שיר מהמםםם
    וחזק מאד
    מכניס מודעות לאנשים שונים!אהבתי ממש

    השבמחק
  4. איזה שיר מרגש😪
    וגם הקליפ🎬
    אין עליך עקיבא🥇

    השבמחק
  5. מדהים!!! רגש אותי ונתן כח...

    השבמחק
  6. כמה נכון ככה מעצים!!!

    השבמחק
  7. שיר מטורף באמת נותן כח להמשיך הלאה מרגש מאד

    השבמחק
  8. שיר מהמם ממש אהבתי

    השבמחק
  9. שיר מדהים ונכנס עמוק ללב, גם הקליפ ממש נוגע ומעצים!

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.